Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte medewerker, Pc.tuts.be

Ik ben sinds 1 juli 2013 werkzoekende!
Sinds enkele dagen krijg ik de mailtjes van Indeed ( met vacatures ) niet meer geopend.
Dat was een week geleden wel het geval.

Als ik ze openen wil, krijg ik het volgende bericht!

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.
Installeer een programma of als dit al is geïnstalleerd maak een koppeling in het onderdeel standaard programma's van het configuratie scherm.
Ook kan ik me herinneren dat ik dit bericht vaker te zien krijg als ik iets openen wil.
Ook is er geen extensie te zien. Ik ben ten einde raad.
Ik ben niet echt afhankelijk van Indeed, want ik solliciteer heel erg uitgebreid.
Toch wil ik graag weten wat de oorzaak is !
En hoe ik het kan oplossen?
Is het een virus of malware of iets anders?
graag ontvang ik een antwoord op bovenstaande problematiek.
Ik ben het grootste gedeelte van de zaterdagmiddag niet thuis en zal de mails pas beantwoorden als ik weer voor mijn laptop zit.
Met vriendelijke groet,
jwmschoffelen87 Heerlen -m-
 
Geachte medewerker, Pc.tuts.be

Ik ben sinds 1 juli 2013 werkzoekende!
Sinds enkele dagen krijg ik de mailtjes van Indeed ( met vacatures ) niet meer geopend.
Dat was een week geleden wel het geval.

Als ik ze openen wil, krijg ik het volgende bericht!

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.
Installeer een programma of als dit al is geïnstalleerd maak een koppeling in het onderdeel standaard programma's van het configuratie scherm.
Ook kan ik me herinneren dat ik dit bericht vaker te zien krijg als ik iets openen wil.
Ook is er geen extensie te zien. Ik ben ten einde raad.
Ik ben niet echt afhankelijk van Indeed, want ik solliciteer heel erg uitgebreid.
Toch wil ik graag weten wat de oorzaak is !
En hoe ik het kan oplossen?
Is het een virus of malware of iets anders?
graag ontvang ik een antwoord op bovenstaande problematiek.
Ik ben het grootste gedeelte van de zaterdagmiddag niet thuis en zal de mails pas beantwoorden als ik weer voor mijn laptop zit.
Met vriendelijke groet,
jwmschoffelen87 Heerlen Ik heb Adobe Reader, Google Chrome en daarna heb ik Adobe Reader weer opnieuw op mijn laptop gezet. Daarna waren mijn problemen verdwenen. Ik kan nu weer alles op een normale manier open krijgen en lezen. Raar maar waar! Toch dank aan diegene die er energie in staken om me te helpen. groet, jwmschoffelen87
 
Ja de problemen zijn inderdaad opgelost. Omdat ik de hele laptop opnieuw geïnstalleerd heb. Had al een hele maand veel last van Malware Spyhunter heb ik ook al gekocht. Maar de oorzaak is onbekend. Daarom heb ik alles er af gehaald . En op een oudere laptop van zelfs betere kwaliteit gezet. Bovendien is deze laptop ook een heel stuk sneller. Toch heel erg bedankt aan diegene die me hebben willen helpen.
gr. jwmschoffelen87
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan