Mik

Medewerker
Forumleiding
Via mail krijg ik de melding van een vriend dat hij via Spotnet 2.0 wil downloaden.
Maar hij krijgt de melding usenet error502. Volgens mij zijn zijn inloggegevens goed.
Wat kan de fout zijn? Vind er bijna niets van terug.
 
De 502 Foutmelding in Spotnet:

Kan geen verbinding maken.
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.
502 Authentication Failed

De 502 foutmelding in Spotnet is berucht.
Bijna iedereen die Spotnet gebruikt om te downloaden heeft de foutmelding wel eens voorbij zien komen.
De oplossing voor de 502 foutmelding is gelukkig eenvoudig.

De Spotnet 502 foutmelding heeft namelijk in bijna alle gevallen te maken met de gegevens die je van je usenet-provider hebt ontvangen.
Controleer nogmaals of de gegevens die je hebt ontvangen van je provider foutloos zijn overgenomen in de Spotnet instellingen.

Is dit het geval dan kan je provider ook een storing hebben waardoor Spotnet geen verbinding kan maken met de nieuwsgroepen-server. Vaak doet Spotnet het dan binnen een paar uur weer.
Is dit niet het geval?
Neem dan contact op met je provider.
Zij kunnen je opnieuw voorzien van je gebruikersnaam, wachtwoord en nieuwsserver-adres.
bron : http://downloadcentrum.com/hoe-moet-je/spotnet-foutmeldingen-oplossen/#502_Foutmelding_in_Spotnet
 
De 502 Foutmelding in Spotnet:

Kan geen verbinding maken.
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.
502 Authentication Failed

De 502 foutmelding in Spotnet is berucht.
Bijna iedereen die Spotnet gebruikt om te downloaden heeft de foutmelding wel eens voorbij zien komen.
De oplossing voor de 502 foutmelding is gelukkig eenvoudig.

De Spotnet 502 foutmelding heeft namelijk in bijna alle gevallen te maken met de gegevens die je van je usenet-provider hebt ontvangen.
Controleer nogmaals of de gegevens die je hebt ontvangen van je provider foutloos zijn overgenomen in de Spotnet instellingen.

Is dit het geval dan kan je provider ook een storing hebben waardoor Spotnet geen verbinding kan maken met de nieuwsgroepen-server. Vaak doet Spotnet het dan binnen een paar uur weer.
Is dit niet het geval?
Neem dan contact op met je provider.
Zij kunnen je opnieuw voorzien van je gebruikersnaam, wachtwoord en nieuwsserver-adres.
bron : http://downloadcentrum.com/hoe-moet-je/spotnet-foutmeldingen-oplossen/#502_Foutmelding_in_Spotnet

Ja, dit had ik hem ook toegestuurd. Zie hem volgende week. Zal zelf eens nazien. Hij weet niet hoe een schermafdruk te nemen enz.....
ik heb hem een schermafdruk van mij getoond (naam + paswoord weggedaan). Zegt dat het bij hem hetzelfde staat. Ik zie volgende week eens na.
 
Terug
Bovenaan Onderaan