Ervaring TeeVee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze.

Die vreet letterlijk alles. In deze versie kan je zelfs een HD inzetten. Bij mij zit er een schijf van 1TB in.
Speelt alles van ISO naar MKV tot...... Dit is volgens mij de beste op de markt. De Eminent EM7480 is dezelfde maar dan zonder mogelijk tot inbouwen schijf.
Hier moet je stick of schijf altijd extern via de USB aansluiten.
Ik kan deze Eminent spelers ten zeerste aanbevelen.

Heb ook nog eentje van Aldi, de Mediaplayer medion md86596. Ook heel goed, maar bij mijn weten niet meer leverbaar.

Had vroeger een SilverCrest MediaRecorder MR6100x, ook met ingebouwde hd. Deze had ook DVBT. Maar diverse formaten dat hij niet speelde.
Alle hier vernoemde toestellen geven ook de ondertitels weer. Ik heb dit toestel nog, maar het staat op de 2de handssites te koop.
 
Dat is dus de reden waarom ik het niet heb, ik kijk amper naar tv. Dat speelt hier wel, maar meestal voor de kids en een half uurtje voor familie en verder kijk ik bijna niet naar TV. Dat zou hier ook geen nut hebben.
 
Die dingen heb ik ook een paar keer bekeken en reviews gelezen. Eentje met Android beviel me wel.
nu - met enkele mini-pc's of één van de twee Windows 10 sticks - begin ik te geloven dat het beter zou zijn met zoiets dan met een media-player spul. Of vergis ik me? Misschien wat over het hoofd gezien?
 
Die dingen heb ik ook een paar keer bekeken en reviews gelezen. Eentje met Android beviel me wel.
nu - met enkele mini-pc's of één van de twee Windows 10 sticks - begin ik te geloven dat het beter zou zijn met zoiets dan met een media-player spul. Of vergis ik me? Misschien wat over het hoofd gezien?

Grote voordeel tegenover de meeste zaken, is dat ze ook zonder internet blijven werken. De meeste kunnen alleen streamen of hebben een beperkt aantal codecs aan boord.
De Eminent die ik aanbeveel kan ook streamen, heeft mogelijkheid een harde schijf vast in te bouwen, met USB 3.0 via de pc de films ernaartoe kopiëren. Die bekijk je dan via Full HD. Ook 3D voorhanden.
En het grootste punt, heeft tot hiertoe elk filmbestand afgespeeld.
Ik vul de schijf met de zaken die ik wil, film, foto's, muziek. Deze neem ik mee als we naar de camping gaan. Zo hebben we alles. Door de HD die er ingebouwd is, kan ik een gans seizoen doen met het toestel zonder telkens nieuwe films er te moeten op zettten. Daar is er geen internet en op die manier kan ik toch alles bekijken. Zelfs als er wel internet moest zijn, zou het meestal een mindere verbinding zijn dan thuis.
Elk heeft daar dan ook zijn mening over. Voor mij, is dit tot hiertoe het beste wat ik op de markt gevonden heb.
 
Dat lijkt mij een goede aankoop.
4 X USB (2.0) is ook een voordeel.
Moest ik geen mediaplayer hebben zou ik deze aankopen.
Maar wel zou ik dit toetsenbord aankopen : Rii mini i8 Plus Multi-Touch 2.4GHz - Zwart - AZERTY
https://www.kiwi-electronics.nl/rii-mini-i8-plus-multitouch-zwart-azerty

Staat wel bij •92 toetsen met AZERTY layout
Maar de afbeelding is met QWERTY toetsenbord met vreemdgenoeg de Belgische en Franse vlag.
Dat zou ik dus eerst wel even Checken.

RII-MWK08P-BK-FR-1-800x533.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan