Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik heb enige tijd een proefversie van Eset op mijn pc staan. Sinds een aantal weken heb ik Norton geprobeerd. Ik heb de tip gehad om Kasparsky eens te proberen. Nu wil ik deze installeren maar hij weigert dat omdat er nog een map staat op C/program files van Eset.
Ik heb die proberen te verwijderen maar dat lukt niet. Krijg steeds het bericht dat ik daarvoor niet gemachtigt ben. Heb al geprobeerd met de Eset remover maar dat lukt ook niet. Ik heb al gaan zien met Revo unistaller maar daar is hij niet meer te vinden.
Kan me iemand zeggen hoe ik die map kan verwijderen ??

Ps: kan pc niet opstarten in veilige modus.
 
Hoi,
Ik heb enige tijd een proefversie van Eset op mijn pc staan. Sinds een aantal weken heb ik Norton geprobeerd. Ik heb de tip gehad om Kasparsky eens te proberen. Nu wil ik deze installeren maar hij weigert dat omdat er nog een map staat op C/program files van Eset.
Ik heb die proberen te verwijderen maar dat lukt niet. Krijg steeds het bericht dat ik daarvoor niet gemachtigt ben. Heb al geprobeerd met de Eset remover maar dat lukt ook niet. Ik heb al gaan zien met Revo unistaller maar daar is hij niet meer te vinden.
Kan me iemand zeggen hoe ik die map kan verwijderen ??

Ps: kan pc niet opstarten in veilige modus.

we zullen er van uitgaan dat je in principe wel degelijk voldoende rechten hebt om de map te verwijderen.

is de melding zo iets in deze aard als je de map probeert te wissen?:

-Cannot delete file: Access is denied
-There has been a sharing violation.
-The source or destination file may be in use.
-The file is in use by another program or user.
-Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use.

dan is Unlocker Assistant de perfecte oplossing. deze zorgt ervoor dat de map toch verwijderd kan worden, eventueel indien nodig bij een heropstart van de pc. installeer het programma en je zult de optie daarna in het contextmenu vinden (rechtermuisknop)...

werkt met x64 en x86 besturing.

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik heb de map van Eset kunnen verwijderen. Maar als ik Kasparsky wil installeren komt er nog steeds eens bericht op dat het volgende nog op mijn pc geinstalleerd is ' ESET NOD 32 file on-access scanner'
Ik heb pc al volledig op de schijven nagekeken maar vind niets meer van Eset.
Hoe kan ik dit verwijderen als ik het niet kan vinden ???
Heb al geprobeerd met 'start - programma's en bestanden zoeken' maar die vind ook niks meer van eset.
 
verwijder eset

verwijder eset

Voor windows 7 kan je deze gebruiken remove tool
 

Bijlagen

  • ESET Removal Tool v4.0.14.0 for W7-Server2008.exe
    500 KB · Weergaven: 155
en anders eens een regcleaner erover gooien om de restanten van eset te verwijderen misschien...
 
als je xp of vista gebruikt kan je deze gebruiken.
 

Bijlagen

  • ESET Removal Tool v4.0.14.0 for W2000-XP-Vista-Server2003.exe
    500 KB · Weergaven: 154
Voor windows 7 kan je deze gebruiken remove tool

Hartelijk dank . Met dit tooltje is het gelukt. Ik had ook al een tooltje gevonden van Eset (eset remover) maar daarmee lukte het niet.
Hartelijk dank voor de hulp.
Mag slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan