Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

ik zit met een vraag.

Ik probeer voor mijn vzw een blad te maken waarmee gemakkelijk een offerte gemaakt kan worden.

Ik zou een keuzelijst willen hebben en vanaf het moment dat er een keuze gemaakt wordt zou de eenheidsprijs onder het veld prijs moeten verschijnen. Bij het aantal wordt dan een aantal ingegeven en bij totaal komt dan automatisch de totale prijs.

Hoe kan ik dit het beste maken?

De keuzelijst heb ik. Maar ik vind niet de juiste formule om automatisch een eenheidsprijs in te vullen.

Vele groeten,

Andy
 
Hoi,
ik wil je hier graag bij helpen, maar op dit moment heb ik beperkte internet mogelijkheden. Ik heb niet eens MS Office geinstalleerd staan op de pc die ik momenteel gebruik.

Ik hoop dat dit geen haast heeft, anders moet je wachten tot na 16 augustus.

Je zal de oplossing in ieder geval volgens mij in vertikaal zoeken moeten vinden.
 
Jammer dat u niet meer reageert.

Toch plaats ik een bijlage met een begin. Waarschijnlijk zoekt u zoiets, maar zal wel verder uitgewerkt moeten worden naar uw verdere wensen.

Er zijn twee tabbladen. Bij invoer kunt u producten met prijzen invoeren en op het andere tabblad kunt in cel B7 kiezen. Ga daar in staan en er wordt een pijltje zichtbaar waarop u kunt klikken en vanuit de lijst uit tabblad invoer een keuze kunt maken.

Het gaat mij er om, om te laten zien dat zoiets met vertikaal zoeken te realiseren is.

Misschien komt hier ooit nog een reactie op ????
 

Bijlagen

  • test.xlsx
    17.3 KB · Weergaven: 179
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan