Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede AVOND.
Sinds 3 WEKEN HEB IK WAT IK VIND EEN PROBLEEM EEN ONDERDEEL MET EXPLORER 9 .
Bij het opstarten van internet staat links boven bestand ,daar klik ik op bewerken met? Dat deed ik altijd door op het keuze knop te klikken en koos ik voor Frontpage.
(Dat heb ik nog wel op mijn laptop)
Op deze Destop zie ik ineens staan bewerken met Microsoft xml convector, nu kan ik het daar ook niet meer instellen .Dus heb ik geen keuze menu meer. IK heb de computer inmiddels 2 keer terug in de tijd gezet maar zonder oplossing. Daarom kom ik weer op mijn oude stekkie terug om hulp te vragen.
Vriendelijke Elegance
 
Microsoft xml convector deze zal in je configuratie scherm staan bij programma,s en onderdelen klik op Microsoft xml convector en deinstalleer deze
 
Microsoft xml convector deze zal in je configuratie scherm staan bij programma,s en onderdelen klik op Microsoft xml convector en deinstalleer deze

Owowow, NIET doen! Zal waarschijnlijk ook niet gaan, maar toch... Is trouwens Microsoft XML Converter. Is een essentieel onderdeel trouwens.

Het probleem is dat je standaard HTML bestands associate staat naar deze applicatie. Je moet die associatie van HTML en HTM bestanden veranderen naar je Frontpage.
Betreffende Frontpage, dit product is al ruime tijd (gegrond) uit de running bij Microsoft. Er zijn betere alternatieven tegenwoordig. Frontpage is outdated en niet echt geschikt voor het bewerken van hedendaagse HTML pagina's.
 
Dank voor de pagina met uitleg.
Echter ik prbeerde wel om de pagina daar in te laten openen , maar dat deed hij dus niet. Maar ik ga zeer zeker alles daar eens goed na lezen. Mijn websites die er staan ga ik echt niet meer opnieuw maken maar misschien een apart eens proberen. Ik ben een Reikimaster van 76 en dat zien ik niet meer zitten
 
Jou probleem heeft niets te maken met XML ofzo. Maar je verteld hier net wel enkele nuttige zaken die je nog niet eerder vermeld had.
Het gaat dus om webpages die je zelf ontworpen hebt met frontpage? Ik vermoed dat je niet echt een optimale weg gebruikt om die pagina's te bewerken...
 
Het gaat niet alleen om mijn website's maar er zijn curcisten die mij vragen om de pagina te bekijken van hun ik haal die dan binnen via mijn frontpage daar kan ik die bewerken. Dat is dus nu niet meer mogelijk> IK kan dat wel doen op mijnlaptop maar deze is veel groter dus kijk beter.
Zo aardig van jullie om steeds te antwoorden . Maar als het niet kan , kan het niet. Blijft ik het gek vinden dat deze er zo maar in eeens staat
 
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld.

Ga eens naar Extra / Internetopties en dan naar Programma's.

Ergens halverwege zie je staan "Selecteer het programma waarmee u in IE HTML bestanden wilt bewerken".
Er staat bij HTML editor een keuze menutje. Kies hier dan dus voor Frontpage.
 
Dat is wat ik melde ik kan daar niets anders aanvinken. er staat alleen het woord micro soft word
Ik heb nog iets gevonden
bij opties bij beveikiging staat dit aangevinkt. ge integeerde windows- verficatie en ook natieve geintegeerde windows- verificatie natieve XML HTP ondersteuning inschakelen kan ik die uitvinken?
 
Je moet zowiezo dan zorgen dat Frontpage het standaard programma wordt om html te bewerken.
Als Frontpage niet in deze lijst voorkomt, zou ik Frontpage eens verwijderen en opnieuw installeren. Als het goed is, heeft Frontpage zich dan weer aan deze lijst toegevoegd.
Microsoft xml convector is blijkbaar nu de standaard ditor.

Hoe het kon gebeuren dat Frontpage verwijderd is uit deze lijst is moeilijk te zeggen. Dit zou met een opschoonprogramma te maken kunnen hebben. Of een programma dat eens is geinstalleerd geweest en weer verwijderd en deze aanpassing heeft veroorzaakt.

Je zou verificatie natieve XML HTP ondersteuning inschakelen eens kunnen uitvinken, maar ik denk niet dat dit de oplossing is. Maar je weet nooit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan