Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb volgend probleem. Wanneer ik mijn externe schijf aansluit op mijn laptop is deze niet zichtbaar bij schijfbeheer. Ook niet in deze computer
Wel krijg ik een mededeling om de schijf te formateren, maar dit durf ik niet omdat ik denk dat ik al mijn bestanden zou kwijt geraken.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast bedankt

Swatjen
 
werd deze externe schijf eerder wel gebruikt op dezelfde pc dan heb jij waarschijnlijk deze verwijderd voordat deze gestopt was met een bewerking ...
werd deze eerder wel op een andere pc gebruikt kan het inderdaad gebeuren dat je de vraag krijgt deze te formateren .. het loskoppelen en het opnieuw aansluiten op een andere usb poort kan soms wonderen doen ...
*indien je deze gaat formateren ben je inderdaad de aanwezige bestanden kwijt ... deze kun je dan weer terug halen met de Easeus data recovery of een andere recovery programma maar je dient dan wederom de gevonden data naar een andere schijf te laten wegschrijven... indien je de externe schijf formateerd dan mag er niets worden weggeschreven naar deze schijf anders bestaat de kans dat je niet alles meer kunt terug halen .
 
Hallo,
Het is inderdaad zo dat deze schijf al werd gebruikt op een andere pc. Dus daarom de vraag deze te formateren?
Ik heb ook al geprobeerd op een andere usb aansluiting te gebruiken, maar tevergeefs
Wanneer ik het goed begrijp omdat ik deze schijf op een andere laptop heb gebruikt en deze wel zou formateren dat ik de bestanden zou behouden.
 
ik herhaal dat indien je deze gaat formateren dat je de bestanden kwijt ben maar dat je deze kunt terug halen zolang je niets anders op deze externe schijf plaatst ..
*indien je over een 2de externe schijf bezit kun je via een recovery tool de terug gevonden bestanden dan weg laten schrijven naar deze 2de externe schijf !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan