Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben in het bezit van een externe HD lacie : hitachi HDP 725050gla360 usb device
stuurprogramma : 6.0.6001.18000
mijn notebook is medion Akoy P6612.
de schijf wordt niet herkend , ik kan dus geen backups maken. (1 x is het wel gelukt)
doch bij apparaatbeheer lijkt alles in orde, het stuurprogramma zou ook goed zijn (gecontroleerd).

als ik deze schijf op een andere computer aansluit , wordt die onmiddellijk herkend.
wie kan me helpen met dit probleem .
met dank
 
ik ben in het bezit van een externe HD lacie : hitachi HDP 725050gla360 usb device
stuurprogramma : 6.0.6001.18000
mijn notebook is medion Akoy P6612.
de schijf wordt niet herkend , ik kan dus geen backups maken. (1 x is het wel gelukt)
doch bij apparaatbeheer lijkt alles in orde, het stuurprogramma zou ook goed zijn (gecontroleerd).

als ik deze schijf op een andere computer aansluit , wordt die onmiddellijk herkend.
wie kan me helpen met dit probleem .
met dank

Is dit met win 98.......... Windows7 ? Normaal moet dit vanzelf herkend worden vanaf Windows 2000 en zeker vanaf XP. Heb je alle updates binnengehaald?
 
externe schijf niet herkend via usb

externe schijf niet herkend via usb

heb je al eens gekeken in schijfbeheer of hij er tussen staat, hoe de toestand is (niet toegewezen,unalocated).
Start,Uitvoeren,diskmgmt.msc.
Dan krijg je normaal een overzicht van je harde schijven zowel in- als extern.
 
ik heb nogmaals geprobeerd en nu staat ze onder schijfbeheer , maar als ik de software wil gebruiken van lacie , kan ik ze niet als doel opgeven in het lijstje, want daar ontbreekt ze, alsook bij "deze computer" is ze niet terug te vinden.
 
Dan zal je vermoedelijk een driver van Lacie moeten installeren. Je kan ook de software van Lacie verwijderen en gebruiken als een gewone externe schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan