Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Beste mensen ben dit tegen gekomen op het net is redelijk recent iets van Mei.
Is voor in veilige modus te geraken...zou wel heel handig zijn als we dit werkend kregen..mij lukt het niet!Die haakjes zijn heel onduidelijk...en ook krijg andere opdrachtprompt!
zie afb.
mvg
Lautus

Knipsel.PNG ,ScreenShot002.jpg
 
je dient enkel BCDEDIT /set bootmenupolicy legacy in te geven zonder {default}
en enter te klikken .

**ik heb het toegepast maar het werkt dus niet ..
ik verkreeg een boot keuze menu ...
Ashampoo_Snap_2014.06.09_22h22m25s_001_.jpg
 
ik heb de link gevolgt aangebracht door Grominet ..deze opdrachtregel gekopieerd zoals deze hier stond neergeschreven
"" bcdedit /set {default} bootmenupolicy legacy "" ( zonder haakjes )
en enter geklikt ...deze werd aanvaard ...
Ashampoo_Snap_2014.06.09_22h32m54s_002_.png
ga nu mijn systeem herstarten om te zien of het werkt !!**ben benieuwd !
 
***het werkt niet ....nadat mijn systeem afgesloten werd heb ik deze herstart maar het indrukken van de F8 toets geeft hier dus een bootkeuze menu !
@ lautus.
ik had eerder al vermeld dat ik deze gekopieerd had .
 
ik heb het voor elkaar gekregen ...
tijdens het opstarten moet ik de ESC +F10 toets indrukken
daarna nog eens op de F8 toets en dan kom ik in dit onderstaande scherm ..

Ashampoo_Snap_2014.06.09_23h01m34s_001_.jpg

*dus het is effe zoeken welke toets jij dient in te drukken dit is dus niet voor elke pc zo dat je rechtstreeks naar het scherm veilige modus door verwezen word ...
 
Knap dat het je gelukt is(y)maar is wel totaal iets anders...als wat gezegd word!ben nog eens link van Grominet gaan lezen die post is ook jaar oud....zal mms gewerkt hebben in Win8....zal ook eens wat toetsen testen en wie weet he....
latus
 
het was eerder enkel voor de Win8 en kan dus inderdaad iets verschillen tenopzichte van de Win8.1 maar je ziet het is me gelukt ..
effe zoeken welke toets combi jij dient te gebruiken ...niet elke bios is dezelfde !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan