Status
Niet open voor verdere reacties.

GuntherM

Steunend lid
Vip Lid
Hoi allemaal,

door gezondheidsproblemen en bijhorende geldproblemen kan ik mijn Norton 360 helaas niet verlengen,
gaat het free pack van telenet mij min of meer beschermen?
Ik ben een gevorderde gebruiker, dus weet wat wel en niet te openen op het internet.
Het is gewoon basic beveiliging.
Graag jullie gedacht :)

Dank je wel
Gunther
 
Het free pakket zit in je abonnement. Dit pakket scant jouw webmail , dus word niet op je computer geïnstalleerd .
Om je computer te scannen zul je zelf een (betalende) antivirus moeten installeren .

Klopt wel, maar doen de meeste programs dat niet?

Ja Microsoft ook, reeds vanaf W10 maar nu ook W7 en W8.1 , allee statistieken bijhouden noemen zij dat , maar ik weet beter hoor.
 
Ik heb geen idee, geef het linkje eens waaruit dit pakket bestaat.

Hier in Holland kan ik alleen dit vinden https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-security-pack/

Daar staat wel bij eerste twee maanden gratis en daarna zal je dus moeten betalen.

Ik heb Telenet 200, dus gratis onbeperkt, maar is F-Secure, heb gisteren het gedownload, daarom weet ik dat het dat pakket is. Ik ben op zoek naar een totaal isp beste vrienden en AVG heeft indertijd niet echt een goede reputatie opgedaan bij mij. Ik heb de betaalde (volledige) versie gehad. Ik werk achter een Zyxell USG maar de licenties daarvan zijn ook niet echt betrouwbaar en kosten veel. Mja, ik zal het er maar op wagen, op het ogenblik is zelfs 75 euro heel veel geld voor mij.

Bedankt alleszins,
Groetjes
 
Ik heb fibernet XL en ik heb een heel netwerk van pc's en een server, de USG is een truukje om mijn switchen te kunnen configureren.

exb7b8d8a9941f84g.jpg
 
Ik heb fibernet XL en ik heb een heel netwerk van pc's en een server, de USG is een truukje om mijn switchen te kunnen configureren.

exb7b8d8a9941f84g.jpg

effe Off-Topic, maar je hebt een leuk 19" audio FX rack.
Wat zit daar in ? De onderste twee lijken op een Lexicon en een Graphic EQ. Maar het is wat onduidelijk.
Grappig vind ik dan ook wel weer dat als je zo met geluid of audio bezig bent die twee speakertjes tussen de twee pc's. Dat is wel een enorm contrast.
 
Eigenlijk is alles zo goed als verkocht om uit de kosten te geraken, momenteel staat er nog een powerdistributor in en een Motu mk3 FW audio interface en onderaan een patchbay, in het originele rack zat het volgende, van boven naar beneden...
Furman Powerdistr.
TC Fireworx Multi DSP
TC M300 Multi effect
TC Goldchannel digitale Pre-amp
2 x Motu 828 mk3
1 x M-Audio Profire 2626
1 x Aphex 204 Exciter
1 x DBX1 Spectral Enhancer
1 x patchpanel
de speakertjes waren enkel om te monitoren, deze setup was een deel van een groter geheel dat achteraan in een studio opgesteld stond.
2jhnhib7w621xd44g.jpg
 
Eigenlijk is alles zo goed als verkocht om uit de kosten te geraken, momenteel staat er nog een powerdistributor in en een Motu mk3 FW audio interface en onderaan een patchbay, in het originele rack zat het volgende, van boven naar beneden...
Furman Powerdistr.
TC Fireworx Multi DSP
TC M300 Multi effect
TC Goldchannel digitale Pre-amp
2 x Motu 828 mk3
1 x M-Audio Profire 2626
1 x Aphex 204 Exciter
1 x DBX1 Spectral Enhancer
1 x patchpanel
de speakertjes waren enkel om te monitoren, deze setup was een deel van een groter geheel dat achteraan in een studio opgesteld stond.
2jhnhib7w621xd44g.jpg

Aha, nou zie ik het, Lexicon heeft dezelfde blauwe kleur als DBX hier gebruikt heeft.
Lexicon-PCM90-Reverb.jpg

En die Aphex heb ik ook ooit gehad. Lekker zo'n ding om alles vooral in de hoge tonen beter te laten klinken.

Dat Patchpanel zag ik op de eerste foto aan voor een Graphic EQ. Verkeerd gezien dus. Is die Patch-bay met Jack's of Bantam https://www.google.nl/search?hl=nl&...bCTLSTCQxU0#hl=nl&tbm=isch&q=Bantam+connector
 
Voor de toepassing was bantam wat overkill, dus dit zijn de standaard "Chinese" Neutriks (wel solderingen wat deftiger gedaan) ik doe ook al mijn herstellingen zelf, maar door ziekte kan ik niet veel meer doen, helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan