Fabrieksinstellingen Laptop Samsung

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Mijn schoonzoon heeft een laptop Samsung NP300E7A-S02Be tweedehands gekocht. Hij zou graag alles van vorige eigenaar er volledig uit willen en dus van 0 af herbeginnen. Dus terug naar Fabrieksinstellingen om te starten.
Wie weet de toetscodes om dit te doen en waar moet er op gelet worden bij herinstallatie?
 
welke Windows staat er op ...de Win7 of eerder de Win8 ?

indien de Win8 kan hij deze gewoon via de instellingen terug zetten naar de fabrieks instelling .
 
je dient de F4 toets te gebruiken tijdens het opstarten om dan in de bios aan te geven om de recovery te starten indien blijkt dat deze niet aanwezig is dien je op te starten vanaf de meegeleverde recovery media
voorafgaande dat de vorige eigenaar deze heeft meegegeven .!

lees hier na welke recovery opties je heb .. manual vanaf blz..89

381a4ae6ec-Ashampoo_Snap_2014.03.02_20h07m20s_001_.png
 
Mijn dochter heeft ook een Samsung laptop en ik heb deze ook eens moeten herinstalleren.
Heb je de F4 toets al gebruikt? Je moet deze indrukken als het Samsung-logo verschijnt bij het opstarten.

Mijn post aangaande de herinstallatie staat hier.

Hopelijk heb je hier iets aan!

(Oeps, deze tip is reeds gegeven)
 
je dient de F4 toets te gebruiken tijdens het opstarten om dan in de bios aan te geven om de recovery te starten indien blijkt dat deze niet aanwezig is dien je op te starten vanaf de meegeleverde recovery media
voorafgaande dat de vorige eigenaar deze heeft meegegeven .!

lees hier na welke recovery opties je heb .. manual vanaf blz..89

381a4ae6ec-Ashampoo_Snap_2014.03.02_20h07m20s_001_.png

Hopelijk werkt dit ook op Win 7.
 
Sorry dat ik zo weinig kan antwoorden. Ik noteer alles. Maar heb de laptop niet hier bij mij. Mogelijks heb ik deze week 's avonds nog wat tijd om dit na te zien. Heb het anders deze week heel druk.
 
indien je de pdf nagelezen had dan vroeg je dit dus niet want er staat duidelijk vermeld dat dit voor de Windows 7 -8 is .

Ja, maar als je kijkt hoeveel bladzijden er zijn (en in het Engels) begrijp je waarschijnlijk dat het ook niet mogelijk was om die al gelezen te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan