Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik zou mijn favorieten ook in EDGE in de werkbalk willen plaatsen maar dat lukt niet ( net als in I.E en Chrome )

Knipsel.jpg

wat is de beste methode

grtn
 
Dan weet ik het niet, ik gebruik Windows 10 en Edge niet.

Maar wat u geel hebt gearceerd staat wel in de printscreen met instellingen dat u geplaatst heeft, dus wat ziet u dan niet is mijn vraag.
Het schakelaartje bij Werkbalk Favorieten weergeven staat bij u in de printscreen Aan.
 
ik zou mijn favorieten ook in EDGE in de werkbalk willen plaatsen maar dat lukt niet ( net als in I.E en Chrome )

Bekijk bijlage 18759

wat is de beste methode

grtn

je heb dit al behaalt en je beseft het zelfs niet ...
kijk eens links onder het huisje er staan wel geteld 3 snelkoppelingen ...wil je er meer dan dien je vanuit je favorieten de snelkoppeling te verslepen naar de map "werkbalk favorieten "
open maar eens de map werkbalk favorieten en je zal deze 3 er vermeld zien staan ..
*wil je enkel de pictogrammen dan dien je ook deze optie aan te zetten (zie bij instellingen je eerste foto na )
 
1ste methode
je opent dus de favorieten en je zou een lijst met favorieten moeten zien ...
sleep vervolgens een favoriet over de map werkbalk favorieten ...je laat deze pas los als je dus op de map sta en niet eerder ..bijgevolg komen deze nu bovenaan te staan in de werkbalk...

2de methode
je opent een web pagina van de gewenste favoriet ...je klikt vervolgens op het sterretje om deze toe te voegen aan de lijst met favorieten maar je kiest nu om deze op te slaan in "werkbalk favorieten "
57e79082a8-Ashampoo_Snap_2017.11.22_14h39m45s_001_.png
 
dank u
heb een favoriet of 2 kunnen bijvoegen in de werkbalk Edge
ps : sorry voor mijn traag begrip , maar ik dacht -ten onrechte - dat ik daar de map "geimporteerd uit Internet Explorer " dus AL mijn favorieten kon zetten maar blijkbaar maar 1 site per site
Knipsel.JPG

dank u
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan