Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Weet iemand of het mogenlijk is om favorieten snelkoppelingen te plaatsen in het startmenu van windows 10 zodat ik die dan als een tegel kan zetten op het startscherm.
In windows 7 kan ik ze zo daar naar toeslepen.
Graag als dat mogelijk is een uitleg erbij om dat te doien. Ik zelf krijg niets gevonden op internet
 
ga eerst naar C:\gebruikers\gebruiker\favorieten
rechtsklik op de snelkoppeling favorieten en kies aan start vast maken


f700e1e2e7-Ashampoo_Snap_2015.11.20_20h01m07s_004_.png
 
Als ik die weg volg zie ik dat in favorieten alleen een kopeling van een werkbalk staat ensnelkoppeling naar Bing. Verder is hij helemaal leeg. De favorieten uit firefox staan er niet in. Hoe los ik dat weer op
 
in IE weet ik wel hoe het kan

klik boven in je scherm rechtsklik muis en kijk of opdrachtbalk aangevinkt staat
Open dan de website die je als tegel wil zetten
klik dan rechts boven in je scherm op het tandwieltje
en kies website aan apps weergave toevoegen
ga dan naar je tegelscherm dan zie je links in de lijst die website staan
sleep die dan in tegelscherm of klik rechts erop en kies aan start vastmaken

Knipsel.JPG
 
je had dan best wel effe vermeld in je vraagstelling dat je dus de favorieten van Firefox wilde toevoegen aan start !
ik zie deze mogelijkheid nergens !
 
ok er dient wel een omweg gedaan te worden maar het resultaat is dus dat er een snelkoppeling aan het start menu vast gemaakt word van de favorieten en eender welke snelkoppeling je aanklikt opent met de Firefox ..

ga eerst naar start > instellingen > systeem
kies dan "standaard apps " selecteer hier dan de edge browser of de Internet Explorer
(in veronderstelling dat de favorieten van de opgeslagen snelkoppelingen dezelfde zijn in de edge of de IE als deze van Firefox )
**is dit niet zo dan dien je hier voor te zorgen !!!

nu in veronderstelling dat de favorieten van Firefox dezelfde zijn als deze van in de andere bouwsers ( edge of de IE)
dan open je de C\gebruikers \gebruiker \ en je klikt met rechts op favorieten en je maakt deze vast aan start .

is dat gebeurt dan ga je terug naar start > instellingen > systeem en je kies dan "standaard apps "
zet nu de Firefox als de standaard browser ...

klik je nu op de snelkoppeling "favorieten " in het menu "start" dan openen je favorieten in een ander scherm en klik je hier dan een snelkoppeling aan dan opent deze zich met de Firefox .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan