FDT update naar nieuwe versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de vorige versie stond de NBZ knop voor te downloaden,bij de nieuwe versie is die verdwenen ook de link vind ik niet terug hoe kan ik nu een download binnen halen ik heb Powernews
 
door is naar hier te gaan : NZB downloaden vervolgens installeren, het is een plugin voor FDT, er verschijnt een nieuw FDT icoon (Koala FTD)op je bureaublad en daar start je nu mee op.
Als je hem openstaan hebt zie je dit :

monne-albums-voor-anderen-picture3219-ftd.jpg


Nu wijs je op NZB index en een heel klein computertje verschijnt in het rechterhoekje van het icoon, daarop klik je en je ziet dan dit venster :

monne-albums-voor-anderen-picture3220-ftd2.jpg


Hier kan je de zoekmachine kiezen, ik koos voor NZB index.
Voila dat ding is ingesteld.
Als je nu een post opent en je klikt op het knopje NZB-index kom je automatisch op de pagina waar je kan downloaden.

Volgens mij de eenvoudigste oplossing.
 
Of als je met FTD Watchdog werkt kan je het volgende doen;

Open FTD Watchdog en klik op Opties daarna op het tabblad Geavanceerd vink dan in het rechtse venster Wijzeging in geavanceerde opties toestaan aan selecteer hierna bij FTD Directory Directory en navigeer naar de directory waar het geinstalleerde .exe bestand zich bevindt, meestal is dit C:\Program Files\FTDv3.8\ en klik daarna op OK nu heb je de knoppn ook terug in FTD. Let wel sluit FTD voor je de settings in FTD Watchdog veranderd.
 
Ik heb FTD Watchdog geinstalleerd en nu staat er weer een nzb button.
Heb wel veel fout meldingen gekregen maar gewoon weg geklikt, ofwel komt het omdat ik vista 64 draai of wel omdat het nieuwe versie van ftd is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan