Fibernet en datalimiet bij telenet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
De langverwachte snelheidsverhoging naar Eurodocsis 3.0 wordt volgende week uit de doeken gedaan.

In welke mate Telenet de limieten gaat aanpassen wordt pas volgende week maandag bekendgemaakt. Wel staat vast dat alle abonnementen worden opgetrokken. De kabelprovider liet dit weten in het Radio 1-programma Peeters & Pichal, dat een debat over downloadlimieten hield.

Fibernet
Naast de volume-uitbreiding zal Telenet maandag Fibernet aankondigen. Dat is een abonnement op basis van Eurodocsis 3.0. Die nieuwe kabelstandaard kan snelheden tot honderd Mbps aan.

Telenet blijft nog even vaag over de concrete snelheid van Fibernet en of er al dan niet meerdere abonnementen onder de naam Fibernet komen. Wel spreekt het bedrijf in tenminste één geval over een limiet van 250 gigabyte per maand.

bron: ZDNet
 
Laatst bewerkt:
idd heb ik ook gelezen ,maar wat zal het prijskaartje ervoor zijn.
ik betaal nu al 75 € voor Turbo Net XL en heb daar voor 100 GB . in daluren is = 200 GB
dus als ze de prijs het zelfde houden neem ik deze wel hoor.
 
Maar die € 75 zijn niet alleen voor internet!!!

Bij alle huidige abonnementen zou de downloadsnelheid en soms de ook de uploadsnelheid verhogen.
Uw downloadsnelheid (turbonnet XL) zal waarschijnlijk verhoogt worden tot 40 Mbps tegenover nu 25 Mbps.
De uploadsnelheid blijft 1,25 Mbps
Het volume zal "waarschijnlijk" niet veranderen.
De prijs voor u blijft hetzelfde.
(dit alles onder voorbehoud)

Als u die nieuwe modem (Eurodocsis 3.0) laat plaatsen om die 250 GB de nemen zult u normaal activeringskosten moeten betalen en een nieuw abonnement nemen. De prijs is voorlopig niet bekend.
 
Wie zal er van kunnen genieten, ik kan geen adsl2+ krijgen, wel zijn duurdere broer vdsl2 mits ik bgc-tv neem. De werking van bgc-tv zie dagelijks.
De andere providers zweren hoog bij laag dat ik van adsl2+ kan genieten! Verkoop tov praktijk???
 
komt het er toch ooit van? :D

komt het er toch ooit van? :D

komt het er toch ooit van? :D
 
Maar die € 75 zijn niet alleen voor internet!!!

Bij alle huidige abonnementen zou de downloadsnelheid en soms de ook de uploadsnelheid verhogen.
Uw downloadsnelheid (turbonnet XL) zal waarschijnlijk verhoogt worden tot 40 Mbps tegenover nu 25 Mbps.
De uploadsnelheid blijft 1,25 Mbps
Het volume zal "waarschijnlijk" niet veranderen.
De prijs voor u blijft hetzelfde.
(dit alles onder voorbehoud)

Als u die nieuwe modem (Eurodocsis 3.0) laat plaatsen om die 250 GB de nemen zult u normaal activeringskosten moeten betalen en een nieuw abonnement nemen. De prijs is voorlopig niet bekend.

ja dag jan, mij niet gezien hoor.
70 of 75 euro voor iets meer snelheid.
Ik hang aan een telefoonkabel met 6 mbps en alles gaat ook goed.
Een grote download van een paar gig is de volgende ochtend even goed binnen.

Wat telenet betreft, je kan verhogen, misschien met activatie.
Vind je het later te duur, dan kan je terug verlagen mits al weer betaling om te verlagen.
Ik blijf weg bij telenet en belgacom, die doen toch niets dan met je voeten spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan