Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,

Ik heb 2 laptops die draadloos op internet kunnen laptop 1 kan altijd zonder probleem op internet en de andere geeft altijd een error en zegt dan geen geldig Ipadres en mijn printer is ook draadloos is geen probleem deze. hoe kan ik dat best opslossen? heb al op de buttun geduwt op die modem voor het draadloos internet te vernieuwen .
 
Staat er een vast IP adres ingesteld op de tweede laptop ? Ga even naar het configuratiescherm. Daarna is het per besturing veschillend wat je moet doen. Maar uiteindelijk moet je naar de netwerkadapters en dan de draadloze adapter. Rechtermuisklik en dan eigenschappen. Internet protocol 4 TCP Ip4 Daarna eigenschappen.
 
idd heb ik gedaan en alles ligt aan hebdan ook eens ipconfig /all gedaan en gezien dat beide laptops een voorkeur hebben van ipadres ik heb dat overgenomen en onder die adapters er zo ingesteld dat hij deze vast moet houden we zullen zien wat er nu uit de bus komt.
 
idd heb ik gedaan en alles ligt aan hebdan ook eens ipconfig /all gedaan en gezien dat beide laptops een voorkeur hebben van ipadres ik heb dat overgenomen en onder die adapters er zo ingesteld dat hij deze vast moet houden we zullen zien wat er nu uit de bus komt.


heb je ook al ipconfig /release en daarna ipconfig /renew gedaan?

maar wat me meer interesseert: je spreekt over een fibernet modem. verklaar je nader: merk, type, van je provider TLN(?), etc. ik ga er van uit dat je het over een eurodocsis 3.0 hebt, maar verder weten we nu bitter weinig om je te helpen...
 
heb je ook al ipconfig /release en daarna ipconfig /renew gedaan?

maar wat me meer interesseert: je spreekt over een fibernet modem. verklaar je nader: merk, type, van je provider TLN(?), etc. ik ga er van uit dat je het over een eurodocsis 3.0 hebt, maar verder weten we nu bitter weinig om je te helpen...

idd is dat telenet fibernet met eurodocsis 3.0
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan