Status
Niet open voor verdere reacties.

Victor

Steunend lid
Vip Lid
Geachte,

Ik stel dagelijks vast en dat niet één keer, geen twee keer maar elke fietser (of bromfietser), niemand stopt wanneer een openbaar vervoermiddel aan een halte stopt om reizigers op- en af te laten stappen.
Dit natuurlijk als er een fietspad aanwezig is waar de opstapplaats zich bevind.
Naar mijn mening was het vroeger zo dat de fietser moest stoppen en wachten om de reizigers het voertuig te laten verlaten. Is dat nu niet meer zo? Het valt mij op dat geen enkele fietser nog stopt maar lustig doorrijd. Ik hou mijn hart vast wanneer er een aanrijding zou plaats hebben.
 
ik heb je topic verplaatst ...dit kan niet in het Windows 7 forum gedeelte neergezet worden !

het is nog steeds zo dat men dient te stoppen als er voetgangers op of afstappen van de lijnbus !
echter blijkt het dat men deze regel niet of zelden toepast ...
zo zag ik verleden week een agent in burger op de fiets (kende deze namelijk ) zelf deze regel negeren .
 
het valt mij hier in Nederland op dat bijna niemand meer op het verkeer let tijdens het fietsen.
Men let wel op het mobieltje dat in de ene hand aanwezig is. Geen idee wat daar op te lezen valt -)5
Zal wel een TomTom o.i.d. zijn.

Vreemd maar waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan