Status
Niet open voor verdere reacties.
vrienden, weet iemand hoe ik mn dvd-tjes die ik heb opgenomen via mn handycam... op mijn PC kan zetten en zo naar youtube..? Naar het schijnt moeten de schijfjes eerst bewerkt worden voor je ze op je PC kan kopieren? en zeker om ze te kunnen uploaden naar youtube...k ben zeker geen pc genie...alvast bedankt voor jullie hulp...:applaus::duimop: Maxim
 
Rudy bedankt voor de info..maar zoals ik u al meedeelde ik ben geen ***** in engels en zoals u weet is de beschrijving in Youtube in het engels ! bestaat er nergens geen vlaamse versie...van 1. hoe ik mn Handycam filmpje 8mm schijfje op mijn pc kan zetten ...wanneer ik het schijfje kopieer naar bv mijn map afbeeldingen op pc staat dit er inderdaad in maar kan ik het niet doen afspelen k denk dat er is iets niet juist in mn instellingen is denk ik..en dan spreken we nog niet van het uploaden naar youtube...ik zie het niet zitten om 50 kopies(schijfjes) te maken van een doop voor gans onze familie...dus vandaar mn vraag...in het nederlands als het mogelijk is..aub...bij voorbaat dank aan alle leden van pctuts.
 
Rudy, ben ik nu echt zo aartsdom? of wat gebeurt er ?? maar als ik op uw link youTube-Broadcast yourself klik kom ik op een engelstalige versie..terecht..moet ik iets aanklikken of zo..? om het nederlands te aktiveren?
 
Als ik op de link ga word de pagina al in nederlands weergeven.
In het geval het bij uw niet is kan je de taal instellen bovenaan rechts zie bijlage.
 
Rudy, ben ik nu echt zo aartsdom? of wat gebeurt er ?? maar als ik op uw link youTube-Broadcast yourself klik kom ik op een engelstalige versie..terecht..moet ik iets aanklikken of zo..? om het nederlands te aktiveren?

Rudy, 1000x dank het was dus de taalinstelling dat de oorzaker was van het falen heb ondertussen al 2x korte filmpjes geupload vandaag nu nog wachten tot ze verschijnen op Youtube.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan