Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Vroeger had ik geen enkel probleem om een opgeslagen clip of film te converteren. Dit maakte dan gewoon een map aan. Dan was het geen probleem om met een brander daar een dvd van te maken. Nu probeer ik hopeloos te converteren van een film met "DVDVideoSoft Free Studio", "FormatFactory" en zelfs met "VLC media player". Doch geen enkel programma maakt de map aan. Dit heb ik geprobeerd met Windows 7, Windows 8.1 en Windows 10 Kan iemand mij helpen aub? Vroeger had ik er geen enkel probleem mee.
Vriendelijke groeten.
 
Probeer eens met ImgBurn http://www.imgburn.com/index.php?act=download

Hier staat een goede manual in het Nederlands http://www.filmbranden.nl/index.php...s-en-audio-ts-mappen-branden-met-imgburn.html

Kijk vooral naar deze afbeelding, Write files / folder to disc.
Maar je kunt ook eerst een image maken van jouw film of films en daarna deze image branden naar disc

Maar lees vooral alles goed door.

imgburn11.png
 
Goede avind Lana,
ik ben akkoord met dit programma, maar ik moet toch eerst VIDEO TS en AUDIO TS mappen kunnen maken?

Probeer eens met ImgBurn http://www.imgburn.com/index.php?act=download

Hier staat een goede manual in het Nederlands http://www.filmbranden.nl/index.php...s-en-audio-ts-mappen-branden-met-imgburn.html

Kijk vooral naar deze afbeelding, Write files / folder to disc.
Maar je kunt ook eerst een image maken van jouw film of films en daarna deze image branden naar disc

Maar lees vooral alles goed door.

imgburn11.png
 
Zodra je een image brand naar schijf zal het programma zelf de mappen VIDEO TS en AUDIO TS aanmaken en alles omzetten naar de juiste bestanden zoals VOB , BUP enz.
Meteen files naar disc branden heb ik zelf nooit gedaan, ik zou zeggen probeer eens en waag er een schijfje aan.
 
Ik begrijp niet goed die site; welke mirror moet ik dan downloaden?

Zodra je een image brand naar schijf zal het programma zelf de mappen VIDEO TS en AUDIO TS aanmaken en alles omzetten naar de juiste bestanden zoals VOB , BUP enz.
Meteen files naar disc branden heb ik zelf nooit gedaan, ik zou zeggen probeer eens en waag er een schijfje aan.
 
Ik begrijp niet goed die site; welke mirror moet ik dan downloaden?

Dat maakt niet uit, het staat op verschillende adressen gehost. Is de ene toevallig uit de lucht of over overbezet, pak je een andere.
Mirror betekend spiegel.
Dit betekend dat de download gespiegeld staat gehost. Komt er een nieuwe versie uit, dan staat deze nieuwe versie op alle mirror adressen. Allemaal hebben ze dus dezelfde nieuwste versie.
 
Goede middag Lana,
ik denk dat we mekaar verkeerd begrijpen.
Ik downoad bijvoorbeeld een film van YouTube op mijn harde schijf. Daarvan wil ik een dvd maken om bijvoorbeeld op een tv af te spelen. Eertijds gebruikte ik dan Free MP4 Video Converter. Die maakte meteen een map aan "VIDEO TS en AUDIO TS ". Daarna gebruikte ik Ashampoo Burning Studio 2016 om te branden en alles was ok. Nu lukt dit me niet meer.

Dat maakt niet uit, het staat op verschillende adressen gehost. Is de ene toevallig uit de lucht of over overbezet, pak je een andere.
Mirror betekend spiegel.
Dit betekend dat de download gespiegeld staat gehost. Komt er een nieuwe versie uit, dan staat deze nieuwe versie op alle mirror adressen. Allemaal hebben ze dus dezelfde nieuwste versie.
 
OK, probeer het dan eens met DVDFlick zie bijlage
In de standaard settings maakt het programma een map DVD aan in de map mijn documenten. Uiteraard kun je deze locatie zelf veranderen.
Laat het programma z'n werk doen en als het klaar is maakt het in de map DVD nog een map DVD Hierin staan de twee mappen voor de DVD. VIDEO_TS en AUDIO_TS met de geconverteerde videobestanden.
 
Lana, het probleem is opgelost. Dit was een misvatting van mij.
Ik opende "DVDVideoSoft Free Studio". Daarna klikte ik op het tabblad "converteren" en daar klikte ik op "Free MP4 Video Convertor", maar dit was fout.
Ik moet klikken op "opnemen" en dan op "Free Video to DVD Converter".
Op deze wijze kan hij dan de map aanmaken en daarna brand ik hem gewoon met "Ashampoo Burning Studio 2016"
Voor mij mag dit onderwerp beschouwd worden als afgehandeld.
Bedankt voor jou hulp.

Goede middag Lana,
ik denk dat we mekaar verkeerd begrijpen.
Ik downoad bijvoorbeeld een film van YouTube op mijn harde schijf. Daarvan wil ik een dvd maken om bijvoorbeeld op een tv af te spelen. Eertijds gebruikte ik dan Free MP4 Video Converter. Die maakte meteen een map aan "VIDEO TS en AUDIO TS ". Daarna gebruikte ik Ashampoo Burning Studio 2016 om te branden en alles was ok. Nu lukt dit me niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan