Status
Niet open voor verdere reacties.
steeds als ik een film uitpak komen de video bestanden in een map maar bij sommige bestanden staat er een tekentje van acrobat bij met als gevolg .... geen film dus of stukken dit heb ik nog nooit gehad .
heb nu een nieuwe pc en sindsdien wel dus volgens mij ligt het aan de instellingen maar zou ook niet weten waar .


grtz
 
Het tekentje van acrobat zou kunnen duiden op een verkeerde bestandskoppeling. ( bijvoorbeeld een videobestand openen met acrobat reader en dat lukt natuurlijk niet )

Ga met rechtermuisklik op het videobestand staan en kies openen met. Kies nu het programma waar je de film mee wilt afspelen.
Staat het er niet tussen, kies dan voor bladeren en navigeer daarna naar de map waar jouw player staat en kies hier het exe bestand van de player.
 
ik stel me nu de vraag waarom je deze uitpakt...
vraag :is het zo dat deze als een iso werd gedownload...zoja welke extensie heeft deze dan .iso / .bin /.cue
mogelijke oplossing : indien deze video bestanden werden ingepakt als een iso dan kun je deze iso ook mounten ( opladen in een virtuele drive ) om zo vervolgens de video bestanden te kopieren naar een nieuwe map die je dan de naam geeft van de film
**ik zelf gebruik ultraiso om de iso te laden en vervolgens geeft ultra iso de audio ts + de video ts bestanden weer ....deze selecteer ik en kopieer ze dan naar dezelfde map toe als waar de iso zich bevind , daarna verwijder ik de iso ***wat ik over houw zijn de dvd bestanden
 
ik stel me nu de vraag waarom je deze uitpakt...
vraag :is het zo dat deze als een iso werd gedownload...zoja welke extensie heeft deze dan .iso / .bin /.cue
mogelijke oplossing : indien deze video bestanden werden ingepakt als een iso dan kun je deze iso ook mounten ( opladen in een virtuele drive ) om zo vervolgens de video bestanden te kopieren naar een nieuwe map die je dan de naam geeft van de film
**ik zelf gebruik ultraiso om de iso te laden en vervolgens geeft ultra iso de audio ts + de video ts bestanden weer ....deze selecteer ik en kopieer ze dan naar dezelfde map toe als waar de iso zich bevind , daarna verwijder ik de iso ***wat ik over houw zijn de dvd bestanden

Ik doe dat altijd met 7-zip. Dit programma kan met alle gecomprimeerde formaten overweg, maar ook met iso bestanden. Langs deze weg behandel je dus een iso bestand hetzelfde als een rar of zip bestand. Het wordt dus zegmaar uitgepakt zoals je ook met rar bestanden doet.
 
beste alvast bedankt voor de tips ik pak uit met winrar, wat ik raar vind is dat op men vorige pc filmen via grabit vrijwel bijna altijd in een rarbestand binnen komen of zelf in video bestanden en nu steeds in een iso bestand??? misschien hier nog even tip over vind er ook niets van terug in de grabit handleiding ofwel zie ik erover
 
Dat is niet vreemd. Het is maar net wie de film heeft geupload en welke bestanden hij heeft gebruikt voor de upload.
Dit heeft niets met een downloadprogramma te maken.
 
dat je via grabit een iso ophaald van de film heeft niets met grabit te maken ...
maar wel met het feit dat de uploader de film(video bestanden) ingepakt heeft als een iso ...
mogelijks om deze te kunnen mounten al dan niet ook om deze rechtstreeks te kunnen branden op een dvd..
 
Nog een kleine toelichting.

Stel dat ik films van een bepaald genre, waar jij in geinteresseerd bent, in de nieuwsgroepen upload. Jij zal dan regelmatig mijn films downloaden.
Stel ik plaatste deze films vroeger altijd in rar formaat in de nieuwsgroepen en tegenwoordig doe ik dat in iso formaat.

Nu mag jij raden welke formaat jij vroeger binnenhaalde en welk tegenwoordig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan