filmpje / video downloaden van FaceBook

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo allemaal, vraagje:
Wie kan mij helpen bij het downloaden van een filmpje of videootje van Face Book. Heb van alles al geprobeerd maar gedownloade software daarvoor werkt niet zoals men zegt dat het zou moeten werken. Speetbit Video. Maar dat werkt niet. Als ik de instructies opvolg (het filmpje eerst afspelen en dan op Download and Convert video klikken dan krijg ik het scherm niet dat zij aangeven maar een hulpscherm dat steeds zegt: Eerst het filmpje afspelen en dan op Download and Convert video klikken. Nou dat doe ik maar geen filmpje dat ik op kan slaan in een presentatie die ik maken wil.

Wie o Wie van jullie kan me helpen met een filmpje downloaden van Face Book want ik kom er niet aan uit?

Groetjes
crimpak

en alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
probeer het eens met Freemake video downloader

On-Line Films downloaden met de Freemake Video Downloader

Download Freemake Video Downloader

HD-films downloaden
YouTube, Facebook, MyVideo en andere vergelijkbare diensten bieden sinds enige tijd films in Full HD-resolutie aan.
Met Freemake Video Downloader download je deze clips heel eenvoudig.
Bovendien slaat het programma de films niet alleen op de harde schijf op, maar converteert het ze meteen naar het formaat van je keuze.
Dat scheelt extra werk.
Daarnaast is het mogelijk om alleen het geluidsspoor te extraheren en als mp3-bestand op de harde schijf op te slaan.
Heb je een iPhone, een Android-telefoon of een Sony PSP, dan zet je zowel de films als de geluidssporen direct om in het juiste formaat.

TIP Video Downloader heeft een kinderslot om te voorkomen dat je kinderen films downloaden van websites voor volwassenen.
Je activeert deze handige bescherming via »File | Options | General Lock adult sites«.
 
Hoi qtex en Pluis, bedankt voor jullie snelle reactie. Het blijft tobben ook met die Freemake videodownloader. Ik stuur jullie wat ik wil downloaden in de hoop dat het jullie wel lukt. Misschien kunnen jullie het eens uitproberen met deze gegevens. Die Url is ook anders dan het voorbeeld van u Pluis dus als je al niet in deze materie zit is het toch echt niet zo makkelijk als het lijkt en ik weet niet wat ik fout zou doen of waar het probleem inzit.
Als je naar onderstaande site gaat en daar op klikt
Green Hills Breda - Breda, Netherlands - Real Estate | Facebook
https://nl-nl.facebook.com/greenhillsbreda‎
KRIJG JE DEZE SITE
https://nl-nl.facebook.com/greenhillsbreda
Klik je die aan dan zie je een nieuwbouwproject. Scrol je naar onderen dan zie je op een bepaald moment een filmpje staan dat ik wildownloaden met de volgende url: Schirmfoto_2013-09-20_023534.jpg
Je zou denken dat het dan niet moeilijk is maar ik krijg het niet voor elkaar

groetjes
Crimpak
 
Hoi Pluis, qtex en Luc, het is me gelukt met de laatste tips van qtex (download link ) en van Luc (Facebook Video Downloader Online )
Ik heb de film aan het einde van mijn diapresentatie kunnen downloaden en zal jullie tips ook zo gebruiken in de toekomst.
Het blijft wel een raadsel voor me hoe u (Pluis) aan dat gegeven (https://www.facebook.com/photo.php?v=474028929288753 ) is gekomen want met die informatie en met jullie (qtex en Luc) gegeven mogelijkheden is het me uiteindelijk gelukt om die film te downloaden.
Dus als jullie hierover nog tips hebben dan hoor ik die graag.
Toch bedankt dat ik nu ook filmpjes kan downloaden en zo leer ik elke keer van jullie weer wat bij op mijn 67e jaar. Knap van jullie. Bedankt

groetjes
crimpak
 
PS een face book account heb ik ter jullie info.
Misschien goed voor onwetende zoals ik om de stappen die jullie aanbevelen een voor een eens als info op de site te zetten. Ik hoor meer "ouderen"die met dit soort problemen tobben en er niet uitkomen.

groetjes
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan