Filmpjes van internetsites op pc downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Denk anderhalve maand terug, heb ik mijn computer opnieuw moeten installeren. Mijn copy's waren corrupt en daardoor had ik geen mogelijkheid om alles terug te plaatsen. Dus alles opnieuw gedaan. Maar heb niet alles meer.
Een goed program om allerhande filmpjes (zoals You-tube en andere) naar pc om te zetten ben ik kwijt.
Weet de naam van het program niet meer. Mogelijks heb ik het program nog maar weet niet meer hoe het noemt.
Het is niet de gewone you-tube downloader. Je kon er ook alle andere filmpjes die op internet te zien zijn mee ophalen.
Wie weet welk program daar prima voor geschikt is?
 
Inderdaad, deze was het. Had die deze week geinstalleerd maar AVG en MBAM gaven waarschuwingen bij de installatie. Nu toch laten doorgaan en werkt zoals het hoort. Weeral heel vlug geholpen. Hartelijk dank.
 
Denk anderhalve maand terug, heb ik mijn computer opnieuw moeten installeren. Mijn copy's waren corrupt en daardoor had ik geen mogelijkheid om alles terug te plaatsen. Dus alles opnieuw gedaan. Maar heb niet alles meer.
Een goed program om allerhande filmpjes (zoals You-tube en andere) naar pc om te zetten ben ik kwijt.

Youtubedownloaders . Om Youtube filmpjes naar je computer te downloaden . Deze gaan allemaal gepaard met ongewenste nadelige software met alle gevolgen erbij .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan