Firefox 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FrankDH

Gast
Hallo allemaal,

Ik gebruik FF al een tijdje, en ben er wisselnd tevreden mee (krijg nogal veel "reageert niet" terwijl het scherm dan percies achter een matwit gordijntje zit, en alles hangt dan een hele tijd vast, waarna ik FF moet "killen" en heropstarten. A major pain in the ... neck!).
Onlangs deed ik de upgrade naar FF5 en nu 'vindt' hij Internet niet meer. Dwz, de eerste sessie lukt wel, maar als ik dan naar een andere pagina wil gaan, hetzij in hetzelfde of een nieuw tabblad of venster, blijft hij eeuwig 'rond de pot draaien' (verbinding maken). Ondertussen kan ik heel vlotjes verderwerken met IE9 (nieuwe tabbladen/vensters openen, andere sites bezoeken, ....)
Het gaat over een Acer van anderhalf jaar oud, met Win7, F-Secure 9 (als belangrijkste mogelijke bronnen van problemen).
Heeft iemand hier gelijkaardige ervaringen?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).

Groetjes,
Frank
 
sorry ik gebruik zelf géén andere browsers dan de IE ; met deze kan ik je hier dan ook niet helpen ..!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben ook geen Firefox gebruiker, al moet ik toegeven dat ik laatst FF eens geinstalleerd heb op een PC. Maar dit beviel me niet zo.
Ik gebruik IE9 en Safari voor Windows en vooral met deze laatste ben ik erg gelukkig.
 
Ik heb hier geen ervaring mee, maar aangezien IE het wel doet lijkt het me een probleem van ff. Probeer die eens te verwijderen en weer te installeren?
 
het kan aan beveiligingssoftware liggen. die kan soms op een rare manier instellingen zetten zoals achter een proxi. om zeker te zijn dat je instellingen in FF goed zijn ga je naar extra-->opties-->tab 'geavanceerd'-->subtab 'netwerk'-->knop 'verbindingen'(instellingen)-->geen proxi

verder kan ik al zeggen dat het 'wegvallen' van firefox zoals je had in de vorige versie niet met het programma te maken heeft maar met je pc/besturing. maar probeer al eens en laat weten waar je staat en dan kijken we verder :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan