Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,


Mijn firefox programma werkt zeer langzaam, het duurt eer er een mail wordt geladen.
Kan ik mijn oude berichten van mijn firefox server halen, zonder dat ik al mijn mappen in mijn firefox op mijn pc kwijtgeraak?
Ik mag eigenlijk niets kwijt geraken wat in firefox staat op de pc maar misschien staat de server vol met mijn oude berichten, ik weet niet of dit mogelijk kan zijn?
Mijn email account is yahoo, of moet ik de server van yahoo ledigen?
Of moet ik firefox resetten, hoe je dit ook moge doen?

greets

ed
 
Laatst bewerkt:
wat ik wil zeggen is dat mijn emails heel traag worden geladen, terwijl ik vroeger de ene na de andere kon lezen, moet ik nu wachten tot er eentje volledig is ingeladen,
heeft yahoo een server zoals bij telenet waar je je bewaarde mails kan verwijderen,
bij telenet kan je instellen bv verwijder mijn mails van de server na bv 1 maand, bestaat ook zoiets bij yahoo?

ed
 
In Yahoo Mail kun je berichten verwijderen door een vinkje te zetten bij het betreffende bericht of berichten die je wilt verwijderen en daarna op het prullenbak pictogram te klikken.
Ook zit er ergens een knop waarmee je alle berichten in 1 keer kunt selecteren en verwijderen.

Na een bepaald tijdstip, of zoals je vraag "een maand" kan niet worden ingesteld in Yahoo Mail.

Ik begrijp alleen even niet wat Firefox met de vraag te maken heeft.
 
ja, hoe yahoo mail werkt weet ik, gebruik het al 20 jaar, maar ik dacht dat ik op de servers van yahoo zoals op die van telenet zelf een instelling kon doen.
Het probleem is dus nog altijd, dat mijn mails ongelooflijk traag laden en als ik ze delete dan duurt dit ook eventjes,
vroeger allé vorige week, vloog ik over mijn mails nu zijn ze tergend traag.
Reden??
Als zoiets gehoord van andere leden?
greets

ed
 
ik heb al een mail gestuurd naar yahoo maar ze antwoorden daar niet op,
kan ik als ik thunderbird ga gebruiken al mijn accounts en mijn mappen overzetten van yahoo naar thunderbird?

ed
 
Dag Luc,

Je hebt me eens een gemaild hoe ik de superstart terug moest instellen na een upgrade van firefox,
nu heb ik door wat te prutsen met mijn snelkoppelingen in superstart een vakje waar er 2 kleine snelkoppelingen in staan,
maar ik krijg dit niet weg, weet jij hoe ik dit kan verwijderen
er staat geen x om het weg te doen, ik kan alleen refresh, open all links en groupname aanmaken in het vakje
Hoe doe ik dit weg?

greets

ed
 
Ik heb toen alleen maar op een mail van jou een geantwoord nadat ik superstart zelf eens geinstalleerd heb.
Ik heb deze daarna opnieuw verwijderd daar ik er voor mij geen voordeel in zie.
Wellicht kan er een gebruiker van superstart een antwoord geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan