Flash Player installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo mensen,
ik heb sinds kort windows 7 op mijn laptop en zie dat ik geen Adobe Flash Player geinstalleerd kan krijgen die ik denk ik wel nodig heb. Ik klees op internet dat er veel mensen zitten met dit probleem. Is er iemand die het probleem kent, dat Adobe Flahs Playert niet combineert met Windows 7?

Hoe los ik dit op? Zijn er alternatieven?

Ik maak gebruik van IE9

groetjes
Aloys
 
Laatst bewerkt door een moderator:
werk hier met de win7 x64bit ondervind geen problemen met de adobe flashplayer of eender welk ander adobe prog ....en gebruik ook de IE9
gebruik je nog steeds norman antivirus !!
heb je de adobe flashplayer willekeurig van het internet gehaald of rechtstreeks van de adobe site

vergeet niet het vinkje eerst uit te zetten ....anders installeer je ook de google toolbar !!!!
je plaatst de adobe installatie map op C:\ Program files (x86) adobe
deze heeft hier dan weer de onderliggende mappen ....
Acrobat 10.0
Adobe
Adobe Help
Flash Player11.1.102.62
Reader 10.0

in de software lijst van de geinstalleerde programma's word de Adobe flash player 10plugin vermeld evenals de Adobe Flash player 11 Active x64bit
 
Hallo Qutex,
Het is gelukt met Adobe Flash Player daarvoor bedankt.
Maar ik zie dat je mij vraagft of ik nog steeds Norman antivirus gebruik. Op dit moment niet. Bij d installatie van Windows 7 kreeg ik voor 3 maanden meegeleverd Trend Micro Titanium Internet Security. Ik weet niet of je deze antivirus kent. Ik heb er zelf niog niet echt ervaring mee. Welke Antivirus raad je mij zelf aan?
groetjes
Aloys
 
indien je voor de gratis versies ga ...heb je de keuze uit avast6 , nod32 , avg en avira
wil je een betalende antivirus suite ...heb je ook de keuzes uit de bovenstaande ...

zelf gebruik ik de avg internet security en ben er best tevreden mee
 
Hoi Qtex
Ik zie even aan wat de bijgeleverde Trend Micro Titanium Internet Security antivirusscanner presteert en zal jouw opties even bekijken. Norman heb ik een betaald abonnement lopen en die is ook nog 8 maanden geldig. groetjes en bedankt voor je hulp en tips. Zit dus even nog niet zonder
Fijne dag verder
groetjes Aloys
 
Aloys , dan staan er op de computer 2 antivirusscanners geïnstalleerd of begrijp ik het verkeerd. Twee antivirusscanners is eentje teveel.
 
Hoi Swake,
Nee Sinds de vorige adviezen van jullie (mijn laptop stond bijna in brand omdat hij zo warm liep) heb ik wel afgeleerd om (te) veel te downloaden en zeker geen dubbele virusscanners. Er staat er maar 1 op nu. Ik heb me nu plechtig voorgenomen nuiets meer te downloaden buiten MBAM en Ccleaner op jullie advies. Verder laat ik Windows 7 heel zuiver en alleen op de laptop werken wat niet wil zeggen dat ik me in moet houden als ik fotoprogrammas zie. Ik werk namelijk erg veel met foto's in presentayties die ik maak maar kan het maar niet laten om elk nieuw fotoprogramma te downloaden omdat ik denk:"Die kan weer wat anders dan die of meer dan die die ik al heb". Maar daar ben ik vanaf gestapt ondanks dat de verleiding er groot is. Ik heb nog steeds geen fotoprogramma gevonden waar ik echt tevreden mee ben dus dat maakt het extra moeilijk voor me om me niet te laten verleiden om te downloaden. Maar ik hou vol. Geen rommel meer op mijn laptop want de narigheid van downloaden is dan niet te overzien.
Maar bedankt voor je bezorgdheid.
Ook jij een fijne zonnige dag verder.
Groetjes
Aloys
 
Hoi Swake, Gimp ken ik maar heb ik nog niet gedownload
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan