Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Welk programma heb ik nodig om een bestand met .fdm extentie bruikbaar te maken?
dit vond ik erover, maar raak er niet uit
 
Laatst bewerkt:
Zover was ik al.
Ik hoorde graag een goede tip over zulk programma.
Het bestand stond op het web, slecht geupload denk ik, of beschadigd online gezet

hier staat wat over fdm, ik denk dat ik zo een bestand binnen heb, moet nog uitzoeken wat ik ermee aan moet.
Het is iets van visual basics, in outlook en office zou het te vinden zijn voor win 2000 en xp sp2
 
Laatst bewerkt:
Geen netwerk? Ook geen probleem.
Betreffende .fdm-bestand als bijlage verzenden naar bedoelde gebruikers van dit formulier. Zij slaan dit bestand op in een map waartoe zij gemachtigd zijn.

Op dit forum gaat het over formulieren met .fdm extensie als bijlage verzenden
Ik heb nu zo een bijlage op mijn pc, maar wat kan ik er mee doen??

onder een stukje uit de discussie.
De oplossing staat er onder, maar ik heb geen zin om office te instaleren.


Geen netwerk? Ook geen probleem.
Betreffende .fdm-bestand als bijlage verzenden naar bedoelde gebruikers van dit formulier. Zij slaan dit bestand op in een map waartoe zij gemachtigd zijn.
 
Laatst bewerkt:
Met office 2003 outlook geinstaleerd word het bestand Microsoft Office Outlook Form Definition (.FDM) genoemd.
Volgens de microsoft uitleg

Note The procedures in this article only apply if you have installed Outlook with the Corporate or Workgroup option.

heb ik een andere outlook nodig.
Daar word nog aan gewerkt, u hoort er nog van.
Als iemand deze outlook (corporate) heeft staan wil ik gerust een copy doormailen van het bewuste bestand.
Ik moet wachten tot volgende week om nog on line downloads te doen, mijn datalimiet is bijna op voor de maand april.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan