format factory

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , ik kreeg eens de tip van Format Factory
nu is deze weg en wil hem downloaden maar vind de juiste en goed site niet meer
 
dag , deed dat deze middag ook al en krijg ieder keer dit bericht -zie bijlage
had 3.8.00 en men vroeg ieder keer een update en dat lukte ook niet , heb die verwijdered die 3.8 en trachten op de site een nieuwe 3.9.0.0 te zetten maar gaat niet meer
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    19.9 KB · Weergaven: 116
ok het zijn de beveiligingsinstellingen van de edge browser die dit tegen houd ...
ook hier dus maar met de Firefox kon ik deze dan probleemloos ophalen ... heb jij ook een andere browser ter beschikking ?
 
dag Qtex,
ja , die EDGE zit hier in mijn systeem , weet niet hoe dat erin kawam , e, krijg dat niet weg .
als ik bladwijzers in Chrome wil importeren van I.E. zie ik altijd ook die Edge daar staan , vroeger niet .
vind dat nergens terug om weg te doen
Cleaner , en zelfs ADW cleaner al laten draaien maar geen resultaat , zit ergens goed verstopt
MAAR , u vroeg of ik een andere browser heb
moet ik dan bvb eerst op Chrome gaan en dan die Format Factory opvragen ?

nog iets : ik installeer en krijg dat de installatie voltooid is en die komt op mijn bureauscherm maar als ik daarop klik krijg ik de info dat er iets mis is
ps iemand antwoorde ondertussen dat Edge niet weg moet , dus dat opgelost dan ?
 

Bijlagen

  • 2016-05-12.jpg
    2016-05-12.jpg
    35.9 KB · Weergaven: 121
  • voltooid.JPG
    voltooid.JPG
    35.2 KB · Weergaven: 117
  • na voltooid en afsluiten.JPG
    na voltooid en afsluiten.JPG
    27.6 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt door een moderator:
goede middag georguy om je meteen even gerust te stellen die EDGE browzer is de standaard browzer van windows 10 die hoef je niet weg te doen je kan gewoon kiezen of je hem wil gebruiken of niet je kan elke browzer die je wil ernaast gebruiken
voor de rest van je vraag zal het even wachten zijn op antwoord van Qtex

groetjes
 
ook hier word de setup van de format factory tegen gehouden vermits de Smartscreenfilter opspringt ...nu kan ik deze wel SmartScreenFilter wel uitzetten via de geavanceerde instellingen van de edge browser...
echter is dit niet aan te bevelen !

Ashampoo_Snap_2016.05.12_16h03m20s_003_.png
Ashampoo_Snap_2016.05.12_16h04m39s_004_.png
 
ik heb daarjuist een virtuele Windows10 opgestart en daar de Smartscreenfilter uitgezet en de installatie van format factory opgestart maar malwarebytes geeft nu telkens een melding betreffende vmnat.exe
*zie onderstaande afbeelding !
Ashampoo_Snap_2016.05.12_16h32m56s_005_.png
 
Dank u Qtex voor uw moeite
ik denk dus dat we het gaan mogen vergeten met die Format factory ..
maar misschien komt er iets anders dat u weet van hebt en ook goed is ( dus één die filmpjes meer dan 3' converteerd ) en dan weet ik dat ik dat ga horen van u ( jullie )
nog eens mercie
 
je kan gerust deze installeren als je maar oplet tijdens het installeren om het vinkje niet aan te zetten voor de extra meegeleverde software ...ook dien je je systeem naderhand te scannen met malwarbytes ...
feit is dat Format Factory nu hier op de virtuele Windows 10 wel draait ...zonder boven staande melding !
 
misschien ben ik een beetje dom ,maar wat is die virtuele windows 10 en wat en hoe doe ik dat ?

ik lees morgen eventueel uw antwoord en werk dan verder
ga u vanavond dus niet meet lastigvallen met mijn vragen
grtn van Georguy

zojuist eens gegoogeld wat dat inhoud die virtuele windows 10 en dat lijkt me te ingewikkeld voor mij
denk ik toch
is iets voor meer gevorderden zoals u denk ik

tot .............
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat de virtuele Windows betreft wel daar dien jij je niets van aan te trekken ...
ik gebruik VMWare 12 pro om een virtuele Windows te draaien om zodoende te experimenteren en software te testen ...
*je dient geen gevorderde te zijn om met een virtuele Windows te werken ...
deze virtuele Windows dien je immers hetzelfde te behandelen als een normale Windows ... deze dien je ook up2date te houden met zijn eigen licentie .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan