Foto bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Gast
Waar kan ik de foto van het bureaublad vinden. Ik heb een foto gemaakt en deze als achtergrond gebruikt maar waar is deze opgeslagen. Hij staat niet in de map afbeeldingen en ook niet meer op mijn toestel.
 
kijk eens op de locatie C:\Windows\Web
je zie daar dan 3 mappen vermeld staan...
Wallpaper
4K
Screen

wanneer je die printscreen neemt staat die op je prikbord en kan je die pasten in vele programma's. ik gebruik gewoonlijk MSword en sla op als webpagina. zo bekom je een map waar zowel een .png als een.jpeg staan
 
Ik kleef dat altijd in paint een printscreen. Dat vind ik dan weer een heel gemakkelijke manier. Zo zie je maar dat iedereen een andere manier van werken heeft. Dat sla ik dan op in mijn afbeeldingen in de map die ik wil en dat gaat voor mij het gemakkelijkst. Ik maak wel heel veel mappen. Ik heb heel graag orde in mijn pc. Die staan in mijn D. Mijn C is zo leeg mogelijk door zijn kleine omvang he.
 
rechts drukken op bureaublad en dan persoonlijke voorkeur aanpassen



ScreenShot065.jpg

en dan op bladeren drukken probeer dan de foto te zoeken in de mappen die je hebt ScreenShot064.jpg

ik zou wat meer orde moeten maken op mijn pc ik vind ook nooit niks op mijn pc (lachen) ben altijd zoekende (nar) zo ne warboel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan