Fotografie - labels verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik was mijn foto's aan het sorteren (labelen) in windows fotografie. Nu merk ik dat ik - wanneer ik labels verwijder of zelfs hernoem - deze er bij een volgende opstart er weer tussen zitten. Van zodra ik windows fotografie open, zie ik de lijst zo groter worden met die labels die ik voordien gedelete heb.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
Alvast bedankt !
 
We krijgen hier precies geen reactie op, nu een label voor een afbeelding verwijder je door op de label rechts te klikken en te verwijderen en die label voor die afbeelding is weg.
De labels blijven staan in een reeks welke je dan telkens kan koppelen aan een afbeelding.
Dus bv. je maakt een label met de naam groen, ja dat staat in een lijst die je al of niet koppelt aan een afbeelding en het gemakkelijke is dat je direct zo afbeeldingen kan labelen.
Dus waarom zou die lijst korter moeten zijn , het kan hoor maar dan moet je eerst zien dat er geen enkele afbeelding in het voorbeeld het label groen mee heeft gekregen, dus dat alle afbeelding die op je pc staan er geen enkele dat label heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan