Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kopieer ik foto's die ik van mijn Nikon camera naar de map bestandsbeheer van mijn android tablet heb geïmporteerd naar de Galerij van mijn tablet ?
 
U foto's moeten helemaal niet in bestandsbeheer staan, dus ze staan goed in de galerij.
 
Maar ze gaan automatisch via mijn de USB stick van mijn camera naar bestandsbeheer . Daar vind ik ze onder Interne Opslag .
 
Voorlopig heb ik het opgelost . Mijn foto's gingen zo als eerder gemeld naar bestandsbeheer ES File Explorer en daar vond ik ze terug in een map onder Interne opslag . Als ik dan op die map ga staan kan ik Knippen met de bedoeling om ze te plakken in Galerij maar daar zat ik vast . Nu heb ik ES File Explorer verwijderd en mijn foto's van mijn camera opnieuw geïmporteerd naar mijn tablet en nu gingen deze wel rechtstreeks naar de Galerij van mijn tablet . Maar nu zit ik wel zonder een Verkenner op mijn tablet en is mijn probleem niet volledig opgelost .
 
Het bestandsbeheer steekt op veel Smartphones standaard, maar je hebt gelijk dat de ene de andere niet is. Ik heb er eentje van MediaTek zelf en ik vind die aanvaardbaar goed, goed genoeg om er geen andere op te hoeven te hebben. Maar zoals je wel weet ben ik veel met apps bezig, ik heb ook goede ervaring met deze hier,Bestandsbeheer - Android-apps op Google Play wel al een jaar geleden dat ik er eens eentje uit geprobeerd heb, maar deze vond ik 1 van de beste. Je kan er wel vrij veel mee, ook je systeem files waar je met andere bestandsbeheer apps niet bij kan. Dus een beetje opletten geblazen dus als je iets wil verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan