Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sedert een paar dagen kan ik 1 update van Windows update niet doen
blijft fout melden
update KB 2022345
en als ik eens Google en de fout ingeef , dat is 800F0922 dan zie ik dat er meerdere zijn die dat tegenkomen

is er een oplossing
a een FIX IT laten draaien en in Windows gezocht maar niets

de vraag is , kan het kwaad dat hij deze update niet doet ?
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    41.3 KB · Weergaven: 123
jij vermeld de KB 2022345 en deze kan dus niet het betreft waarschijnlijk om KB 3022345 te gaan ...
wel deze KB 3022345 heb ik pas op 8 mei kunnen installeren ...voorwaardelijk gaf deze ook hier eerst een fout ...
om deze update te kunnen installeren moeten er eerst 2 andere updates aanwezig zijn op je systeem ..het gaat hier om de KB2919355 en de KB3045999

Meer info lees je hier https://support.microsoft.com/en-us/kb/3022345

kan het kwaad deze updates niet te doen ...
aangezien deze updates als een optionele update vermeld staan kun je zelf beslissen of je deze wenst te installeren of niet ...
laat me enkel dit zeggen dat deze optionele updates wel invloed kunnen hebben om gratis te kunnen upgraden naar de Windows 10 mocht je later hier van gebruik willen maken ....* als de aanbieding komt ...tevens staat er bij je system32 ook een GWX map ...
GWX betekend Get Windows X (10) en Microsoft dient maar de trigger te activeren ...om vervolgens de upgrade te doen naar de Windows 10
 
inderdaad , het is dat nummer ( zie knipsel )
ga dus wachten voor die update tot die andere komen

dank u QTex,

ga uw link nog eens openen en lezen

lijkt me een hele boterham !
komen die updates die er op moeten staan vanzelf nog ?

be,n wel niet van plan in de nabije toekomst Windows 10 te installeren ,dus misschien alles blauw blauw laten
 
ga eens naar programma's en onderdelen en klik dan verder op de vermelding " geinstalleerde update's weergeven "
in deze lijst staan er bij mij 166 updates vermeld ...
 
is de foutmelding nog steeds aanwezig ....
de foutmelding 800f0922 heeft te maken met de volgende 2 services
1-"Background intelligent transfer service" te maken en deze service dient dan ook opgestart te zijn als ook dat deze op automatisch dient te staan ...bij mij staat deze op " handmatig " ingesteld .
2-" Windows Update " staat dan weer op " automatisch " ingesteld .


heb je het WindowsUpdateDiagnosticTool al eens gebruikt ...
 
Windows update staat op automatisch ( knipsel )( MAAR , ik moet nu en dan toch eens kijken bij Windows Update en daar zie ik 1 of meer updates staan , gereed om te installeren ).
de fout is nog aanwezig .
die background intelligent enz , waar vind ik dat ?

is het misschien beter hem op "handmatig " te zetten ?
maar dat staat er niet bij ( zie knipsel 2 )


ben lastig hé !

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    60.6 KB · Weergaven: 103
  • Knipsel 2.JPG
    Knipsel 2.JPG
    54.1 KB · Weergaven: 106
druk op de Windows toets +X en open het configuratiescherm...
in het configuratiescherm klik je verder op systeembeheer ..
in systeembeheer dubbel klik je op de vermelding " sevices "
in het scherm Services scrol je naar de "Background intelligent transfer service " en naar de " Windows update "
beiden services dienen hetzelfde te staan al hieronder vermeld ....

Ashampoo_Snap_2015.05.12_20h04m04s_008_.jpg

Ashampoo_Snap_2015.05.12_20h01m43s_007_.jpg
 
Wat mij betreft, kreeg ik deze morgen 23 belangrijke updates binnen. Word 2010 werkte naderhand niet meer. Herstellen via het configuratiescherm vertelde me wel dat het hersteld was, maar niet zo!

Toen heb ik mijn systeem teruggezet met een Systeemkopie van pas drie dagen oud. Uiteraard kwamen de updates opnieuw binnen. Toen heb ik de ene voor Office 32-bit systemen verborgen. De nieuwe 22 updates kwamen dan normaal binnen en nu loopt alles terug goed.
► Heeft dat gevolgen voor verdere updates? Misschien zijn er nog veel in mijn geval en corrigeert MS dat?
► Maar, wat raar is: toen ik bij updates eens ging piepen bij de verborgen updates, stond er niets...

In ieder geval loopt alles terug oké. Ik wou het alléén maar laten weten. Het nummer van die update heb ik niet genoteerd. Jammer. Daarom wou ik de verborgen map eens inkijken, maar er staat nop.
 
hierbij de juiste ( bijlage )
en ik kon niet direkt antwoorden omdat ik zag dat ik een 18 updates ( in bijlage ) had te installeren
wat ik raar vind is dat vroeger bij Vista ik daarvan verwittigd werd en nu bij 8.1 moet ik zelf naar Windows update kijken of er zijn
ergens een instelling veranderen ?

ps : zie nu na de update wel die optionele geweigerde waarvan sprake niet meer staan !!
zou het vanzelf opgelost zijn ?

sorry , als ik niet direkt meer antwoord maar ik moet vertrekken nu
 

Bijlagen

  • updates.jpg
    updates.jpg
    59 KB · Weergaven: 100
  • background intelligent......JPG
    background intelligent......JPG
    54.9 KB · Weergaven: 118
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan