Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Steunend lid
Vip Lid
2017-09 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1703 for x64 gebaseerde systemen (KB4038788) - Fout 0x800f081f. Krijg ik altijd . Ik heb home versie 1703 build 15063.540. Ook het bestand gedownload van Microsoft catalog maar installatie lukt ook niet. Krijg dan wel geen foutcode. Google helpt mij niet.
Deze update mislukt op mijn desktop maar is wel gelukt op mijn laptop en in principe staan daar ongeveer dezelfde programmas op.
 
Neen, systeem niet herstart. Die update oplosser heb ik al geprobeerd zonder succes. Ben momenteel de KB rechtstreeks aan het proberen installeren. Als dat niet lukt zal ik eerst eens opnieuw opstarten. Als het nog niet lukt zal ik restore health nog eens runnen, herstarten en update proberen
 
GELUKT . Maar op een totaal andere manier. KB4038788 kreeg ik niet geinstalleerd. Via Windows 10 forum kreeg ik een andere oplossing aangereikt. Met media creation tool de laatste win 10 ISO gedownload. Setup uitgevoerd met behoud van al mijn bestanden en programma's. Dat lukte. Heb nu build 15063.632. Oef. Nogmaals bedankt voor al je geduld en hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan