Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een format moeten doen en nu alles terug werkt krijg ik de hele tijd meldingen met als naam messenger-service en daar staat dan in in het engels
bericht van local computer aan user

critical error message enz

en een web adres adres waar ik moet gaan down loaden .

Ik heb dat nog eens gehad maar ik weet niet meer waar ik dat moet uitschakkelen[OPLOSSING]
iedereen bedankt , het is op gelost en dat weeral maar eens door dit forum.

Waar zouden we staan zonder deze hulp?

THNX iedereen
Klik op de knop start onderaan en kies voor uitvoeren.
Vul dan services.msc in en klik op ok
Dubbelklik dan op de messenger service en klik op de knop stop en kies uitgeschakeld in het dropdownmenu, klik dan op de knop ok en herstart dan je pc.

Zit standaard in een ongepatchte windows, dus je kan die service uitschakelen + alle updates van windows te installeren HIER.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat het pas begonnen is na da ik java heb geinstalleerd ik ben er niet zeker van.
Maar als je een uurtje neit op de pc bent geweest dan kan het zijn dat je 30 van die venstertjes moet dicht doen.
het is een hel!!!!
 
Er zit wel service pack 2 al op , want die blokkeert standaard messinger service uit beveiliging ?
 
Klik op de knop start onderaan en kies voor uitvoeren.
Vul dan services.msc in en klik op ok
Dubbelklik dan op de messenger service en klik op de knop stop en kies uitgeschakeld in het dropdownmenu, klik dan op de knop ok en herstart dan je pc.

Zit standaard in een ongepatchte windows, dus je kan die service uitschakelen + alle updates van windows te installeren HIER.
 
iedereen bedankt , het is op gelost en dat weeral maar eens door dit forum.

Waar zouden we staan zonder deze hulp?

THNX iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan