fouten in pc of door updates?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Ben dus terug hé;) zie bij overige voor beetje uitleg.

Heb dus enkele dingen te melden over de pc en wou die via de site hier uitzoeken.
Ten eerste:
opstarten is abominabel, soms start hij op en herkent de usb configuratie en dan stopt hij. Na herhaaldelijk terug op te starten komt het er dan wel eens van dat hij terug volledig opstart. gemiddeld zo'n 8 keer. soms gaat het ook zo: start op tot aan eerste blauwe scherm en herstart dan uit zichzelf, soms zelfs zover nog niet. soms ook na opstarten...1 minuut later, zonder dat ik iets doe, start ie terug op.

Ten tweede:
krijg veel meldingen van "fout in mshtml.dll" en weet niet hoe die op te lossen, kreeg die vroeger ook wanneer mijn versie van windows erop stond. iedere keer ben ik dan verplicht om iexplorer af te sluiten. het gebeurd zelfs dat de pc dan gewoon uit zichzelf opstart.

Zodus, indien jullie iets weten dat me kan helpen laat het me dan aub weten!
groetjes erwin
 
Volgens mij heeft het een met het ander te maken.Volg deze raad eens op;

Je kan de MSHTML.DLL gratis downloaden op volgende site:
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?mshtml
Zie eerst of je een versie vind in:
c:\windows\sysbckup of windows\system32
Als je die ziet de MSHTML.DLL daaruit verwijderen en daarna de
gedownloade instaleren instaleren in windows\system32 directory.
Hierna je pc terug opstarten en je probleem zou moeten opgelost zijn.
Als je de DLL download moet je deze wel unzippen alvorens je hem kan gebruiken.;)
 
Ik heb dit gedaan, maar zal nu zien of het veranderd hé. Ik merkte wel dat die versie van mshtml een nogal oude versie is, kan dat geen kwaad?
 
raar, ik heb dus versie: 6.0.2900.2963 op de pc staan groot: 2,95mb
De gedownloade versie van die link is: 6.0.2800.1170 groot: 2,65mb

Als ik in de map "system32" de slechte verwijder en dan de nieuwe uitpak naar de system32-map, dat lukt maar...als ik dan ga kijken in de system 32-map, dan staat die er terug met versienummer: 6.0.2900.2963 groot: 2,95mb
Dus: hoe komt dat? kan ik precies niet vervangen of aan wat ligt het dan?

ps: heb dus eerst de text moeten in kladblok maken en dan zeker een 10x proberen eer ik dit kon plaatsen, wegens iedere keer foutmeldingen van shtml.dll, urlmon.dll
 
raar, ik heb dus versie: 6.0.2900.2963 op de pc staan groot: 2,95mb
De gedownloade versie van die link is: 6.0.2800.1170 groot: 2,65mb

Als ik in de map "system32" de slechte verwijder en dan de nieuwe uitpak naar de system32-map, dat lukt maar...als ik dan ga kijken in de system 32-map, dan staat die er terug met versienummer: 6.0.2900.2963 groot: 2,95mb
Dus: hoe komt dat? kan ik precies niet vervangen of aan wat ligt het dan?

ps: heb dus eerst de text moeten in kladblok maken en dan zeker een 10x proberen eer ik dit kon plaatsen, wegens iedere keer foutmeldingen van shtml.dll, urlmon.dll

Als u de bijbehorende commentaar had gelezen wist u dat deze versie een oude is.
 
Proficiat Magistermagic dat je hem terug aan de praat hebt gekregen .Ik wou je dit weekend een cd van ubuntu in je bus steken ik moest toch in gent zijn en dan kon je indien nodig via de livecd op het internet in geval van nood maar niemand wist je adres .
indien je hem nog wenst mijn aanbod blijft geldig hoor ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan