Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag iedereen,


Bij het installeren van office 2013 professional plus krijg ik steevast dezelfde foutmelding ergens halverwege de installatie:

"Kan Word.nl\WordLR.cab niet vinden. Blader naar een geldige installatiebron en klik op OK".

In het lijstje komen allerlei mappen maar elke map die ik kies is ongeldig. Als ik het mapje "office_Professional_Plus_2013" kies geeft hij niet aan dat dit een ongeldige locatie is, maar dan verschijnt hetzelfde venster opnieuw met bovenstaande melding.

Ik heb Microsoft 7 professional.

Iemand raad?
 
de vraag is hier heb je het installatie bestand of een cd verkregen ....betreft het hier om een legaal verkregen download vanaf de Microsoft download site...
indien deze dus legaal verkregen is kun je , je beter tot hen wenden voor hulp bij de installatie...

**indien het dus geen cd is dan is het een uitvoerend bestand .exe
je kan deze hernoemen naar .zip en daarna uitpakken ...
brand vervolgens al de uitgepakte bestanden op een cd
start de cd op en start vervolgens de setup.exe op..wellicht dat dit wel dus gaat !
 
de vraag is hier heb je het installatie bestand of een cd verkregen ....betreft het hier om een legaal verkregen download vanaf de Microsoft download site...
indien deze dus legaal verkregen is kun je , je beter tot hen wenden voor hulp bij de installatie...

**indien het dus geen cd is dan is het een uitvoerend bestand .exe
je kan deze hernoemen naar .zip en daarna uitpakken ...
brand vervolgens al de uitgepakte bestanden op een cd
start de cd op en start vervolgens de setup.exe op..wellicht dat dit wel dus gaat !

Geprobeerd en werkt niet. :)
 
Ik zou Microsoft eens bellen dat ze je een beschadigde legale schijf geleverd hebben. Zeker weten dat ze je gaan helpen als je de licentie key aan hun vermeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan