Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
De laptop geeft bij het opstarten de volgende melding:
"Critical service failed".
Hoe kan ik dit probleem oplossen aub?
Vriendelijke groeten.
 
als dit tijdens het opstarten gebeurd dan heb je in feite een BSOD en je zou waarschijnlijk ook het beruchte smilé te zien krijgen ..
zoals deze hier Ashampoo_Snap_2014.06.15_21h58m42s_004_.png

je kan opteren voor een herstel dit zal dan ook voorgesteld worden ..

*indien het enkel de vermelding is die jij te zien krijgt dan moet er inderdaad ook een foutcode te zien zijn !
 
Goede namiddag.
Sorry dat ik zo laat reageer, maar had geen tijd.
Ik zag geen foutcode of stopnummer staan. Dit was een laptop van een jong gast en die heeft daar maar vele spelletjes gedownload en alles zonder virusscanner. Ik had reeds meer dan 1.300 infecties en was dit moe. Dus heb ik maar meteen terug gegaan naar fabrieksinstelling. Het is een laptop van Aldi en het heeft wel 8 uur in beslag genomen voor herinstallatie.
Jullie beiden bedank ik voor de aangeboden hulp.
 
dan heb jij nog een dikke chance dat het terug zetten naar een fabrieks instelling gelukt is met zoveel infecties ...
je zegt en dit zonder een virrusscanner ...heeft hij dan de Defender ook uitgezet !
de Defender is dus de Microsoft Essentials een volwaardig bescherming aldus Microsoft .
 
dan heb jij nog een dikke chance dat het terug zetten naar een fabrieks instelling gelukt is met zoveel infecties ...
je zegt en dit zonder een virrusscanner ...heeft hij dan de Defender ook uitgezet !
de Defender is dus de Microsoft Essentials een volwaardig bescherming aldus Microsoft .

Ik begrijp het zeelf niet hahaha. Deze avond geef ik hem af en zal de identieke laptop mee naar huis nemen van zijn broer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan