Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Wanneer ik deze morgen mijn laptop opstartte kreeg ik een foutmelding.Stuur je een Knipsel.PNG.Hopelijk heb je er wat aan.Enige hulp!!!.Dank u
 
Download het volledige NVidia software packet van je grafische kaart. En laat best alles installeren wat hij voorsteld. Dus niet enkel de driver via apparaatbeheer.
 
dat is aanbevolen ja ...ook een systeem restart is aan te bevelen nadat je de drivers heb verwijderd...
windows zal dan deze terug willen gaan installeren , deze setup dien je dan te annuleren ..
indien jezelf de nodige drivers al voor handen heb ..heb je twijfels dan laat je de windows deze zelf verder installeren !
 
Hallo
Voor mij mag hier een slotje op deze discussie;daar mijn pc nogwel degelijk werkt .IK alleen steeds die melding krijg bij opstart van pc en de melding steeds verwijder met op ok te klikken.
hartelijk dank frans
 
Het is niet nodig om de oude drivers eerst te verwijderen. Dit is wel aangeraden als je een (totaal) andere grafische kaart gaat gebruiken.
Dus volledig packet downloaden en alles laten installeren. Die gaat zen oude data overschrijven en aanpassen dan.
 
oeps , een verkeerde gedachten gang van mij dan , om te veronderstellen dat dit wel nodig was !
en hier door heb ik de TS (frans1) afgeschrikt .... dit was alle zins niet mijn bedoeling.
 
Heb de laatste nieuwe drivers(05-01-2013) willen installeren,maar bij de installatie zegt hij dat het niet kan omdat het corrupt is.
Deinstallatie werd dus afgebroken.Men videokaart is nivida geforce 8600mgs en het nieuwe installatie bestand wasBekijk bijlage 10045.
OP 2-10-2012 had ik mijn drivers reeds bij gewerkt naar een nieuwere versie( stuurprogramversie 9.18.13697) omdat ik monteel werk met photoshop en de oudere drivers niet goed werken inverband met de GPU.
Nu weet ik het ook niet meer!!!!!!!
Toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan