Status
Niet open voor verdere reacties.
T

TheDon

Gast
Ter vervanging van de bekende Adobe heb ik de Foxit Reader geinstalleerd.

Alhoewel dit programma blijkbaar overal hoog geclaimed word heb ik daar mijn bedenkingen bij en zou graag weten of hier een oplossing voor is:

De herkenbaarheid van Adobe Reader pdf is tussen een hoop andere pictogrammen op het BB en in mappen quasi onmiddellijk door het rode icoon.

Niet zo bij foxit. Geen icoon maar overal een miniaturisering van het pdf bestand zelf. Herkenbaarheid = 0

Er schijnt volgens hun helpdesk geen mogelijkheid te zijn dit te wijzigen. Een miniaturisering van een beeld of filmbestand tot daar aan toe, maar toch niet van een pdf of tekstbestand

Een pdf bestand van foxit ziet er dan zo uit, het eerste icoontje.

2430si1.jpg


Vervolgens enkele voorbeelden van snelkoppelingen naar pdf bestanden (bij elke PC herstart ziet dat er dan anders uit), nog een pdf bestand, en zoals een pdf icoon met het logo van foxit er zou moeten uitzien.
 
Ik heb Foxit Reader zopas verwijderd omwille van meerdere redenen? Het hulpforum is hopeloos bij problemen.
Adobe Reader is nu intussen verbeterd en heb deze in gebruik. Nu nug kijken of het meevalt.
 
Bedankt voor de tip. Heb zops Tracker's PDF toepassing geïnstalleerd.
Deze topic is van 2015 ! Ik ben op deze trein gesprongen, maar deze tip was het wel waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan