FrostWire

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
FrostWire shermfoto.jpg
Hallo allemaal, vraagje:
Ik heb FrostWire gedownload precies volgens de handleiding. Als ik hem open dat werkt de software van FrostWire goed maar hij download niet. Hij blijft alsmaar staan op verbinding maken, maar dat maakt hij niet. Stop bij deze vraag als bijlage een p[rintscreen. Mogelijk zegt jullie dit wat.
Wie o wie kan me helpen dat het programma wel gaat downloaden?
Vriendelijke groet
Crimpak
 
dan kan ik je niet meer verder helpen want ik gebruik de windows firewall niet !!
heeft de firewall je niet gevraagt tijdens de installatie van frostwire om toestemming te geven voor de P2P verbinding !
 
Nee. Ik heb FrostWire verschillende keren geinstlleerd en weer verwijdrd en weer volledig opnieuw geinstalleerd maar die vraag ben ik nergens tegen gekomen. Ik zie op internet wel dat veel mensen met dit probleem kampen en er niet uitkomen. Maar toch bedankt voor de genomen moeite.
groetjes
crimpak.
 
Windows firewall gaat die standaard niet blokkeren. Dus daar ligt het volgens mij niet aan.
Even wel een opmerking naar Frostwire toe. Frostwire is zoals qtex al vermelde een P2P applicatie. Deze zijn zeer vatbaar om virussen binnen te halen. Pas daar dus mee op.
 
Ok Pluis en DDragon80 ik ga het programma verwijderen en zoek een andere software voor muziek downloads

bedankt voor jullie tips.

crimpak
 
Er is nochtans niets mis met Frostwire omdat ze een grote keuze laat met alleen maar de artiest + Audio in te typen. Spijtig.
► Probeer dan Music Download Center als het toch maar alleen om muziek gaat.

MVG

WW
 
Frostwire op zich is OK. Alleen is de werking (P2P) een paradijs voor virussen, hackers en dergelijke. Kan je vergelijken met gaan vissen, even aas aan de haak doen en wachten. En er zitten veel vissers... ;)
 
Bedankt WaWa,
ik ben even gestopt met zoeken om muziek te downloaden want welke software of programma ik ook tegenkom, er is er niet een echt veilig. Ik draai mijn cd's wel. Stuk veiliger.
Bedankt voor je info
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan