games op windows 7 - vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik werk verlopig nog met windows xp maar zou willen overstappen op windows 7 of vista 64 bit
ik ben iemmand die veel games speelt ga ik daar problemen mee hebben op windows 7 of vista wat raden jullie aan


[OPLOSSING]Er zijn mensen die op vista problemen hebben met (zeer) oude games.
Ik heb wel alle games kunnen starten in vista, maar soms via een omweg.
In windows 7 gaat het beter.
Bovendien is en blijft vista een overgangssysteem dat binnen een paar jaar geen support meer gaat krijgen.
Ik raad dan ook iedereen aan om geen vista noch xp meer te kopen.
Wat de uitvoeringen betreft, recente games kunnen meer en meer op x64 draaien, maar heb je nog games liggen (meestal wel) voor x86 dan neem je beter de 32 bit.
Nu heeft windows 7 een virtuele xp (x86) omgeving, maar pas vanaf de home premium, dus NIET met de STARTER of de home BASIC
Je kan oudere games hier in installeren en spelen.
Nu is er een grote MAAR
Windows 8 zou enkel 64, of 64 en 128 bit worden.
In dat opzicht neem je misschien toch beter de x64.
Dat kan ik niet voor jou beslissen, het ligt er aan waar je prioriteiten liggen.

http://www.pctuts.be/showthread.php?30996-Windows-7-HOME-BASIC-zonder-xp-compatibiliteit[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo ik werk verlopig nog met windows xp maar zou willen overstappen op windows 7 of vista 64 bit
ik ben iemmand die veel games speelt ga ik daar problemen mee hebben op windows 7 of vista wat raden jullie aan

neem windows 7 ultimate daar kan je lekker opp gamen
een vriend van me werkt al een tijd met windows 7 en speelt daar games op hij is heel tevrede
neem geen vista met vista krijg je enkel problemen.
 
Er zijn mensen die op vista problemen hebben met (zeer) oude games.
Ik heb wel alle games kunnen starten in vista, maar soms via een omweg.
In windows 7 gaat het beter.
Bovendien is en blijft vista een overgangssysteem dat binnen een paar jaar geen support meer gaat krijgen.
Ik raad dan ook iedereen aan om geen vista noch xp meer te kopen.
Wat de uitvoeringen betreft, recente games kunnen meer en meer op x64 draaien, maar heb je nog games liggen (meestal wel) voor x86 dan neem je beter de 32 bit.
Nu heeft windows 7 een virtuele xp (x86) omgeving, maar pas vanaf de home premium, dus NIET met de STARTER of de home BASIC
Je kan oudere games hier in installeren en spelen.
Nu is er een grote MAAR
Windows 8 zou enkel 64, of 64 en 128 bit worden.
In dat opzicht neem je misschien toch beter de x64.
Dat kan ik niet voor jou beslissen, het ligt er aan waar je prioriteiten liggen.

http://www.pctuts.be/showthread.php?30996-Windows-7-HOME-BASIC-zonder-xp-compatibiliteit
 
Laatst bewerkt:
Er zijn mensen die op vista problemen hebben met (zeer) oude games.
Ik heb wel alle games kunnen starten in vista, maar soms via een omweg.
In windows 7 gaat het beter.
Bovendien is en blijft vista een overgangssysteem dat binnen een paar jaar geen support meer gaat krijgen.
Ik raad dan ook iedereen aan om geen vista noch xp meer te kopen.
Wat de uitvoeringen betreft, recente games kunnen meer en meer op x64 draaien, maar heb je nog games liggen (meestal wel) voor x86 dan neem je beter de 32 bit.
Nu heeft windows 7 een virtuele xp (x86) omgeving, maar pas vanaf de home premium, dus NIET met de STARTER of de home BASIC
Je kan oudere games hier in installeren en spelen.
Nu is er een grote MAAR
Windows 8 zou enkel 64, of 64 en 128 bit worden.
In dat opzicht neem je misschien toch beter de x64.
Dat kan ik niet voor jou beslissen, het ligt er aan waar je prioriteiten liggen.

tja windows vista is gewoon bagger ik haat vista echt
windows 7 ultimate 64 bit is zoveel beter dan vista ik ben blij dat ik ben overgestapt

trouwens wat bedoel jij eigenlijk met dat binnen een paar jaar geen support meer gaat krijgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan