Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
mijne zoon wenst zijn 5 jaar oude Gaming Desktop te verkopen ....deze heeft hij destijds zelf samen gesteld voor een 1300 €
de reden dat hij deze wenst te verkopen is dat hij zich een Laptop wenst aan te kopen ....ook dat hij de tijd niet meer vind om te gamen !

hier onder de gegevens van deze Gaming Desktop..

De behuizing : is een Antec Tree Hundred met carbonfolie overtrokken ...
Moederbord : MSI 790FX-GD70 galing serie 45nm phenom II
AM3 941 Socket 4ramgleuven max 16gb ddr3-800/1066/133/1600/1800/2133
4x PCI-E 2.0x16
1x PCIE 2.0x1
2x PCI
6x sata 3.0 met raid support
2x sata 3.0 zonder raid support
1x e-sata 3.0
1x Pata IDE

Processor : Amd am3 phenom2 x4 955 @3.2Mhz
Geheugen :4gb ddr3 1066 : (uitbreidbaar tot 16GB ddr3-800/1066/133/1600/1800/2133
Videokaart :Ati radeon 5850 2GB
SSD: Kingston 128GB
HDD 650GB/7200rpm

Scherm lg flatron e2250v
Toetsenbord Logitech g11 (blauw verlicht gaming toetsenbord )

**de eerste foto komt van het internet maar het betreft wel om dezelfde desktop te gaan .
Ashampoo_Snap_2014.10.06_17h22m11s_003_.png

deze onderste foto's deelde hij me mee ..
Ashampoo_Snap_2014.10.06_17h31m59s_007_.png Ashampoo_Snap_2014.10.06_17h30m53s_006_.png
Ashampoo_Snap_2014.10.06_17h30m12s_005_.png Ashampoo_Snap_2014.10.06_17h29m21s_004_.png
 
Die SSD zit er toch nog geen 5 jaar in? Ziet er anders een krachtig spul uit. Je zoon is dus ook niet van gisteren...
En? De prijs?
 
nee de SSD is hoogstens een 2 of 3 jaar ...kweet dat niet met zekerheid te zeggen !
wat betreft de prijs laat hij dit over aan diegene die er een bod op doen , enkel serieuze boden worden overwogen ..
m.a.w. diegene die er de interesse voor hebben en die dit systeem ook naar waarde schatten komen in aanmerking .
*dus je hoeft zeker niet af te komen met een bod van 200 €
**denk zelf dat dit systeem weg kan voor 600€ als er iemand is die dit er voor over heeft , meer mag ook !
liefst meer natuurlijk ..


voor diegene die tot de aankoop overgaan ..het betreft dus de desktop , toetsenbord en scherm !
deze samenstelling word door de koper zelf opgehaald nadat de desktop uitvoerig is getest.
*de schade opgelopen tijdens het transport is dan ook volkomen voor de koper zelf en kan niet verhaald worden op de verkoper !
ik denk nu in het bijzonder aan het scherm dus neem je voorzorgen om dit degelijk in te pakken ....
 
Mmmm., Ik ben geen gamer, maar overweeg zo langzamerhand naar iets anders uit te kijken.
Wat is de vertikale resolutie van dit LG-scherm?
En dan moet er nog het OS op overgeplaatst worden?
 
Hoe komt dat nu dat mijn bericht 2x verschijnt?
Ik moet dat telkens wissen.
 
Heb juist ook één PM van Lana dubbel gekregen(waren geen geheimen (lachen))
mvg
 
er staat nu een windows 7 home premium op x64 bit NL
deze word opnieuw geinstalleerd als er tot een verkoop word over gegaan zodat de SSD als ook de HDD geen gegevens meer bevatten van hem zelf .
het betreft om een 21 inch beeldscherm te gaan .
 
Na serieus beraad laat ik die aankoop aan iemand anders over en kijk ik uit naar iets nieuws. Voor wat het LG-beeldscherm betreft, is het zeker een goede, maar ik héb een goede met 1200 lijnen vertikaal en als ik me wat nieuws aanschaf, dan liever 1400 or zelfs 4K met 2160 lijnen. vooral voor Office.

Toch merci,
Walter
 
de zoon kwam vandaag langs en liet me verstaan dat enkel de Desktop word verkocht voor de prijs van 350€
dit is de reden dan dat ik dit topic terug open zet ...

*men dient de Desktop zelf komen te halen , zodoende dat men ook deze in werking kan zien .
 
Dat is geen prijs. Heb enkele weken gelden nog een hele oude verkocht. Mijn schoonzoon maakt daar een beetje zijn hobby van om dingen te koop aan te bieden. Ik gaf hem door dat die computer weg mocht voor elke prijs. In een paar dagen kwam een bod van 50€ voor deze configuratie.
Eigenschappen AMD Athlon 1800+.jpg
Dus als zoiets nog 50€ opbrengt moet je zeker meer halen op het internet via de gewone verkoopkanalen.
 
eerder was de vraagprijs 500- 600€ maar dit was dan met scherm en toetsenbord nu wilde hij er zo snel mogelijk vanaf en behoud het scherm en toetsenbord ...
ik weet dat de Videokaart hem destijds 250€ had gekost ...
ik weet dat dit ferm onder de prijs is en graag had hij er de 500€ voor gekregen ..maar tot op heden zijn er geen geintreseerden ...!
daarom deze prijsverlaging .
 
wel dit topic kan wederom afgesloten worden ...

had ik deze morgen aan de straatverlichtingpaal een melding opgehangen betreffende deze Desktop en zie hier hij is verkocht .
heb er 450€ voor gekregen .
 
Laatst bewerkt:
Waarom heb je hem zelf niet gekocht, dan had je een goed snel systeem gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan