Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, heb enige tijd geleden mijn smartphone en die van mijn vrouw gekoppeld aan een antivirus avg . Nu was ik dat vergeten en heb dat intussen weggedaan , maar wat is nu het probleem met onze simkaart te verwisselen zijn die nu alle twee geblokkeerd , kunnen er niet meer op omdat hij dat nu aanziet als diefstal, ken het wachtwoord ook niet meer en mijn vrouw haar smartphone was gekoppeld via mijn smartphone . Is daar een oplossing voor , of hoe kan ik weer opnieuw beginnen , met fabrieksinstellingen lukt het me ook niet, ben 61 en al niet van de slimste maar vind het toch jammer dat ik mijn en de vrouw haar smartphone niet meer kunnen gebruiken

Groetjes
Jos
 
het is niet zo dat je het toestel niet meer kunt gebruiken indien je er een nieuwe simkaart insteekt ...
m.a.w. het is dus je simkaart die je belet om het toestel te gebruiken ...
ken je deze 4 cijferige code niet meer om de simkaart vrij te geven ...dan kan wellicht je provider deze weer vrijgeven .
 
Is het AVG die u toestel blokkeert of is het u SIM kaart die u toestel blokkeert?
Ook zoals tuts vraagt, gaat het over Android toestellen of iPhone toestellen? Dat is ook belangrijk om te weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan