Gebruikers krijgen update-timer voor Windows 10-reservering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar word ik nu een beetje droef van. Mensen hebben het zo goed, dat ze bij het minste negatieve (of denken dat het negatief is), klagen over iets wat hen zoveel luxe bied. Is het echt zo slecht? Heeft het je echt zoveel verdriet gebracht tijdens je computer ervaring? Denk eens goed na... En zeg dan nog eens dat het gras groener is aan de overkant. Probeer iets "niet Windows" gerust, en we wachten wel terug op jou. Ik word echt droef van mensen die Windows o zo slecht vinden, want iets anders is veel beter. Waarom ben je boos eigenlijk? Omdat je een goed huidig product moet inruilen om een nieuwe versie? Oh, betrapt. Je vindt je huidige product (Windows 7 neem ik aan) dus wel goed. Anders verwacht ik deze reactie niet.
Je krijgt alle luxe met Windows, en toch nog klagen. Echt droevig...
 
Ik wil windows 10 nog afhouden wat niet wilt zeggen ik het nooit ga proberen.
Maar ik vindt wel dat windows te opdringerig wordt .
Ik wil de keuze hebben om 7 te behouden maar ik versta overal op internet ze windows 10 willen opdringend willen of niet ge moet het nemen.
dat vindt ik niet kunnen.
 
Ik wil windows 10 nog afhouden wat niet wilt zeggen ik het nooit ga proberen.
Maar ik vindt wel dat windows te opdringerig wordt .
Ik wil de keuze hebben om 7 te behouden maar ik versta overal op internet ze windows 10 willen opdringend willen of niet ge moet het nemen.
dat vindt ik niet kunnen.

Als je naar de winkel gaat en aan de kassa geeft men je zomaar een gratis item mee, vind je dat dan ook opdringerig????????
Ik ben alvast voorstander van Windows 10. Al het (volgens mij) betere van Windows 7. En die was al heel goed.
 
Ik ben nu ook niet de grote voorstander van Windows 10 , maar als je hem zelf gereserveerd hebt dan vind ik dat je achteraf niet moet komen klagen dat hij je opgedrongen word . Daar gaat het artikel toch over begrijp ik .
Microsoft beweert dat Windows 10 het beste besturingssysteem is . Als men iets beweert dan vind ik zelf dat je dit dan ook moet bewijzen dat je de beste bent . Niet komen aandraven met flauwe exuses als er een verkeerde update verschijnt en bij de ene dit niet meer werkt, bij de andere zijn windows niet meer wil starten. Dat schrikt de mensen het meest af , met welke verrassing zal Microsoft nu afkomen als ze nog eens een update uitbrengen v oor Windows 10.Tot en met Windows 7 ben ik ook altijd tevreden geweest .
 
Ik begrijp echt niet wat men er niet goed aan vind hoor.
Ik kom van Win 8.1 en daar werd over geklaagd stukken uit de muren, ok die was eerder voor tablet modus alleen voorzien, maar daar was ik al min of meer blij mee, na mijn flop op mijn Android 4.2 netbookje, dat lag niet aan de Android, maar aan de miserabele hardware van dat netbookje. Ik heb dan dankzij de uitmuntende hulp van onze rots in de branding Qtex op mijn Win 8.1 netbookje Win 10 insider erop gekregen en dit was dan een hele verademing tegenover de 8.1, ik heb nu ondertussen de nieuwste build van Win 10 op mijn netbookje en ik ben helemaal blij ermee. Het is volgens mij beter als de Win 7, want mijn vrouw haar pc heeft die nog en ik vind mijn Win 10 toch nog net iets beter in elkaar steken als haar 7, maar dat komt misschien ook wel omdat ik alles bij mij meteen vind en bij haar meer moet zoeken, niet dat het veel scheelt, maar toch iets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan