Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi

Ik heb een probleem met het inloggen van windows 7
hij komt met deze melding

De service User profile service verhindert het aanmelden
Gebruikersprofile kan niet worden geladen

dit probleem had ik een paardagen geleden ook al
toen heb ik een herstel gedaan naar een vorige datum
het werkte toen weer
maar nu weer het zelfde probleem
in veilige modus kan ik er wel in
wie heeft er een goed werkende en niet temoeilijke oplossing
 
de gemakkelijkste manier is om je gewoon een nieuwe gebruiker aan te maken met dezelfde rechten ...

ik denk dat er meer aan de hand is
ben in veilige modus opgestart
nu wil ik een nieuw account aan maken maar dat gaat niet alleen het wachtwoord kan ik veranderen of verwijderen maar verder niets
al de andere mogelijk heden reageren niet
 
dan moet het normaal gezien lukken ...

ik heb er een werkwijze van gemaakt om dit via het register aan te passen maar ik zeg op voorhand het is niet eenvoudig ...

bezie ne keer deze pdf en je ziet maar of je deze ga toepassen ...
 

Bijlagen

  • De service User Profile Service verhindert het aanmelden.pdf
    172.8 KB · Weergaven: 139
Heb onlangs nog zulk probleem opgelost, maar kwam na paar dagen al terug. Je kan dit probleem wel oplossen, maar je moet de oorzaak ook achterhalen. Meestal gaat dit gepaard met een defecte harde schijf.
Kan je even laten weten welk merk/model deze schijf is. Je kan dit eventueel terugvinden in apparaatbeheer.

Profiel herstel werd opgelost door een nieuwe gebruiker aan te maken.
 
@ Ddragon

een nieuwe gebruiker aanmaken heb ik al vermeld doch dit kon hij niet aangezien die optie niet aanklikbaar was en in het grijs vermeld werd ..
 
Heb onlangs nog zulk probleem opgelost, maar kwam na paar dagen al terug. Je kan dit probleem wel oplossen, maar je moet de oorzaak ook achterhalen. Meestal gaat dit gepaard met een defecte harde schijf.
Kan je even laten weten welk merk/model deze schijf is. Je kan dit eventueel terugvinden in apparaatbeheer.

Profiel herstel werd opgelost door een nieuwe gebruiker aan te maken.
de eerste keer dat dit probleem kwam heb ik een herstel gedaan naar een eerdere datum maar hier ook na een paar dagen weer het zelfde probleem
ik ga nu de tip van qtex proberen Jullie horen nog van mij

bij apperaatbeheer staat dat het een ( ST9500325AS ) hd is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan