Status
Niet open voor verdere reacties.
Twee weken geleden had ik een trojan horse op mijn computer
Ik heb hem gegeven aan een persoon die alles netjes voor me opgelost heeft, behalve het geluid dan...
ik krijg hem niet meer aan de praat...niks meer van geluid
ik heb mij al gek gegoogled
zo ben ik via device manager gaan zien wat er mis kon zijn
als ik daaronder bij hardware kijk zie ik naast multimedia audiocontroller een geel vraagteken en als ik dan rechtsklik op properties staat er dat de hardware niet geinstalleerd werd omdat de wizard de nodige software niet kon vinden

Ik heb ondertussen ook al gevonden dat het moederbord een Intel D845PESV is
en de computer is een Pentium 4

Weten jullie daarmee genoeg om mij te kunnen helpen?
 
ik heb op de link geklikt en ergens in het midden van de download kreeg ik de melding dat er niet getest werd of dit wel compatibel was met windows xp en of ik toch wou verdergaan, ik klikte "continue anyway" en toen werd het stil...de computer is vanzelf heropgestart maar nu werkt de link niet meer.
 
ik denk dat ik via de site van intel iets gevonden heb maar ik versta er niet veel van...
alsik de AC 97 ADI daar donwloadt zou het waarschijnlijk lukken maar dan vragen ze van zip en unzip enz maar waar moet ik dan op drukken...?
Die AC 97 ADI was ook die van uw link hé?
 
ik kan het niet geloven
na 6 dagen zoeken heb ik geluid (ik wil uitroeptekens plaatsen maar ook dat is een probleem sinds mijn computer be-virust werd)
Voor het apestaartje moet ik op de toets van de ?* klikken enz de rij toetsen van cijfers horizontaal op het klavier doet hetniet meer naar behoren...)
Jij verdient een standbeeld voor het helpen van een desperate wife
petje af en heel hartelijk dank
het eerste lied dat ik hoor , draag ik op aan jou:applaus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan