Geen hulp op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo ik wel met iemand hulp op afstand delen maar het lukt nooit. En eigenlijk is het wel dringend zijn hul op afstand lukt gewoon niet... Weten julle anders geen ander programma en natuurlijk gratis die er kan voorzorgen dat ik zijn pc wel kan besturen? Alvast bedankt voor dit te lezen

P.S Dit komt erop altijd : De Hulp-op-afstandsverbinding kan niet tot stand worden gebracht, omdat de externe host-naam niet kan worden omgezet. Probeer het opnieuw.
 
het is ook zo dat de standaard windows messenger die geinstalleerd wordt met de windows versie ook op de pc moet aanwezig zijn want wanneer je deze hebt verwijderd zal het ook niet lukken volgens mij.als ik het niet bij het rechte eind heb mag mijn post worden rechtgezet want 100% zeker ben ik het niet dat dit een oorzaak kan zijn dat het niet lukt. dus moderators en leden die zeker zijn gelieve mijn post te beamen of tegen te spreken :p
 
Hoi , Crossloop om hulp te bieden op afstand

Hoi , Crossloop om hulp te bieden op afstand

Hallo (vogel)net je berichtje gelezen , en jawelhoor , het programma Crossloop is zo'n programma om hulp te bieden op afstand. Zeer eenvoudig in gebruik , hier heb je de link , veel succes ermee.ttp://www.crossloop.com/ Greetzzzzzzzzz Heleen(sk)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan