Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden

Ik had graag al mijn gegevens van outlook ( pakket Office XP proffesional met publisher versie 2002) overgezet naar Office Enterprise 2007 Het gaat hier over adressen en e-mails ,inclusief de gearchiveerde .
Misschien is deze vraag reeds in het verleden gesteld ,maar ik ben een leek in dit soort dingen . Heeft iemand een antwoord ?
 
Hallo Rikkie
Eerst en vooral bedankt voor je reactie ,en sorry dat ik nu pas reageer. Ik heb het vrij druk gehad . Ondertussen ( outlook backup geinstaleerd) op beide pc .en een backup gemaakt .
Vervolgens geprobeerd om die backup op mijn outlook 2007 te plaatsen ,maar hier loopt het grondig fout. Zo erg dat ik outlook 2007 niet meer kan openen . Ik heb dan een systeem herstel gedaan en nu zit ik terug van waar ik begonnen ben .
 
Als je office XP gebruikte, dan veronderstel ik dat je ook excel gebruikte in office xp. Je kan je e-mail adressen dan exporteren naar excel en in outlook 2007 het excel e-mail adressen bestand importeren.
Berichten exporteren en importeren kun je op deze wijze
Maak ergens op je harde schijf een nieuwe map, emails bijvoorbeeld.
Exporteer je berichten naar de map emails.
Vanuit outlook2007 kun je dan de berichten terug importeren uit de map emails.
 
Je kan via exporteren in Outlook (niet de express) alles overzetten. Kies exporteren naar een bestand. Selecteer daar dat ge een .pst file wil. Zo kan je ook terug die file importeren.
Maar als je maakt dat de verborgen bestanden ook gezien zijn, zoek dan de file "outlook.pst". Als je deze importeerd, heb je alles terug mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan