Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik vraag me af of ik wel genoeg geheugen heb om een virtual machine te draaien, zonder dat de rest in de soep loopt.
Bedoeling is om windows 10 op een w 8.1 pro te draaien.
Asus Z87 Deluxe
4790k
2x4Gb geheugen
Mvg Rudy
 
ik heb nog nooit de Vrt-m gebruikt die in de Windows 8.1 zit ...
om eerlijk te zijn wist ik zelfs niet dat deze er was ...dus ik kan helaas ook niet zeggen welke van de 2 de betere is .
 
ook dien je videokaart dit te ondersteunen , ik kreeg hier dus de melding dat ik hyper-V niet kon gebruiken ...
*mijn videokaart ondersteunde dit dus niet !
Hyper-V schakelt men in door via het configuratiescherm > programma's en onderdelen > Windows onderdelen in /uit schakelen te selecteren ..
en vervolgens het vinkje aan te zetten bij Hyper-V en dit te bevestigen met ok ..
een herstart van je systeem is nodig .

Ashampoo_Snap_2015.02.09_19h13m15s_006_.jpg
 
Ja dat klopt mijn videokaart een gtx 560ti ondersteund dat, het is goed dat je dit even vermeld was dat even vergeten dat dit ook nodig was "Hyper-V schakelt men in door via het configuratiescherm > programma's en onderdelen > Windows onderdelen in /uit schakelen te selecteren ..
en vervolgens het vinkje aan te zetten bij Hyper-V en dit te bevestigen met ok ..
een herstart van je systeem is nodig ."
Mvg Rudy
 
succes ermee...
denk er aan dat elk systeem je virtueel gaat draaien je ook dient te activeren en te behandelen als een volwaardig besturingssysteem ...
m.a.w. de update's dienen te gebeuren als ook dat je een antivirus beveiliging dient te gebruiken ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan