Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Ik heb mij een Nokia 3120 aangeschaft en een sandisk microgeheugenkaart van 1 gig.
Ik kan op geen enkele manier iets van de kaart terugvinden in de telefoon,en heb er al mijn ringtones en afbeeldingen opgezet met de pc.
De kaart steekt er zeker juist in maar toch word ze niet erkent door de telefoon.
In de pc is geen probleem.
Iemand ervaring met dit probleem?
 
Backup van de bestanden van de MicroSD kaart nemen en op je HD van je computer zetten.
MicroSD in je nokia stoppen en formatteren via menu Nokia (naam kaart, kaart formatteren)
Dan kaart hernoemen, in je adapter of via bluetooth terugplaatsen van je backup.

Zou moeten lukken, ik heb enkel slechte ervaring met MicroSD kaart van mijn dochter, 2 GB,
die er een paswoord opgezet heeft die ze niet meer weet.
Heb alles geprobeerd, maar kan deze niet meer formatteren.
Opletten bij gebruik van paswoorden dus.
 
Dat is volgens mij het probleem of ook niet.Volgens de handleiding van de kaart hoef je niets te doen,in de pc werkte ze direct maar de telefoon doet alsof er geen kaart inzit?Heb getwijfeld of ze wel degelijk juist zat maar dat is nu 200% zeker.
 
mijn 200 % zekerheid over het juist zitten van de kaart was toch niet zo 100ù juist :shame:
Blijkbaar moest de kaart nog dieper in de telefoon dan ik dacht,dus het euvel is opgelost en deze mag dicht.
 
Je dient inderdaad een klein klikje te horen. Bij het verwijderen van kaartje opgelet
want deze kan een sprongetje maken, waardoor het kaartje soms wel eens
op vervelende plaatsen kan terechtkomen... :p

mijn 200 % zekerheid over het juist zitten van de kaart was toch niet zo 100ù juist :shame:
Blijkbaar moest de kaart nog dieper in de telefoon dan ik dacht,dus het euvel is opgelost en deze mag dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan