Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
de laatste dagen heb ik het probleem dat het geluid van mijn laptop binnen enkele seconden terug op 0 valt
hoe dit op te lossen??
m.v.g. Egidius
 
Dat is inderdaad een vreemd probleem dat ik nog niet eerder ben tegengekomen.
Je start dus een audio of video bestand met een player en je hoort geluid en binnen enkele seconden is de volumeschuif naar nul.

Ik zit hier even te denken, gebeurd dit met elke player ?

Of gebruik je een bepaalde DJ player waarbij een Crossfade is ingesteld ?
Hiermee kan het gebeuren dat als je maar 1 track wilt afspelen de crossfade de track uit fade en de volgende track in fade. Als er geen tweede track is hoor je dus niet meer.
 
hoi
gezien mijn leeftijd stel ik voorop dat ik een volstrekte leek ben Maar om het "probleem" nogmaals goed uit te leggen
Stel ik zet de geluidsschijf op 15 dan loopt hij binnen de korts mogelijke tijd terug naar 0 (nooit gehad)
Normaal stelde ik hem (weer bv) in op 15 dan bleef hij op 15 staan
 
Blijft er misschien een toets op het toetsenbord hangen ? Meestal zijn daar ook twee knoppen aanwezig om het volume harder en zachter te zetten.

Welke player gebruik je ?
 
er blijft geen toets hangen
ik gebruik de media player van Windows
maar het gebeurt bij alles bij bv mails met geluid / Facebook met geluid etc
heb al tig cleaner programma's gebruikt allemaal zonder resultaat
 
Hoe staan de instellingen voor het geluid in het Configuratiescherm ?
Ga eens naar het Configuratiescherm via de Startknop en dan Hardware en geluiden. Klik daarna op geluid.
Wat staat daar aangevinkt als standaard apparaat?
Ga daar op staan en klik daarna op Eigenschappen en daarna op het tabblad Geavanceerd.
Staat daar 16 bits 44100Hz geselecteerd ?
Ga ook eens naar het Tabblad Aanpassingen en klik op de knop Instellingen herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan